Hallo verloskundigen, ik zit met onzekerheid, ik zou 15november ongesteld moeten worden, dit is niet gebeurd want bent nu 9dagen overtijd. ik heb al 4testen gedaan maar allemaal negatief, ik voel ook niet dat ik ongesteld moet worden, ik heb alleen last van een gespannen/strak gevoel in mijn onderbuik,ik heb vandaag een drupje lichtbruin slijm geveegd en dat was het, wat is nu raadzaam? want ik zit zo in onzekerheid voel mij er niet gemakkelijk op.
Hoi Sha, dat is inderdaad erg vervelend en onzeker. Je knt helaas toch niet meer doen dan afwachten. Een gespannen buik wil helaas niets zeggen en is niet perse een teken van zwangerschap; kan ook van stress of rommelende darmen komen. Je zou bv nog even af kunnen wachten en vrijdag je HA eens bellen voor advies. Wellicht wil deze dan je bloed laten prikken om te zien of er zwangerschapshormoon is, maar wie weet wacht ie ook wel gewoon af. Het komt wel eens voor dat je een menstruatie overslaat. Groeten Brigitte
Goedemorgen brigitte, bedankt voor je snelle reactie. ik ben gelukkig na lang wachten gisteravond zwaar ongesteld geworden! wat gek dat je een menstruatie kan overslaan, ik zal daar rekening mee houden in het vervolg. groeten sha