hey meiden ik heb een vraagje er is een kans dat ik zwanger ben ,de ha denkt van wel en ik nu even niet ... morgenochtend moet ik urine bij de ha brengen om te testen . al met al heb ik wel wat vage klachten ... - ik ben de laatste 2 weken zo ontzettend moe , zo moe ben ik nooit eerder geweest , heb vanmiddag dan ook lekker een dutje gedaan - blauwe aders op borsten borsten zijn naar mijn gevoel niet groter en zijn niet verkleurd . - mijn onderbuik is wat opgezet , als ik in bed lig op mijn buik heb ik het gevoel dat ik ergen op lig , in het midden van de onerbuik lijkt wel een\ klein balletje te zitten of zo en mijn buik voelt gespannen aan - spierpijn in heupen /bovenbenen - pukkels in mijn gezicht ... en die heb ik echt normaal nooit ! wat denken jullie hier van ? mocht ik wel zwanger zijn dan ben ik nu ongeveer 4 weken zwanger ... L.sybje
Ik had vrijwel geen symptomen. Had zelf het idee dat ik de buikgriep had, verder geen klachten! Ik hoop voor je dat je zwanger bent.. zal morgen voor je duimen!
negatief ...... heb gelijk weer een afspraak gemaakt bij de gyn voor volgende week ik zit nu op dag 73 dat is toch echt niet meer normaal he ? ben er eerlijk gezegd wel erg verdrietig van ..... zeker nu het duidelijk is dat wel zonder medische hulp geen kindje kunnne krijgen .... L.sybje
Sybje, Heel veel sterkte! Ik hoop dat er snel iets gedaan kan worden dat je weer een normale cyclus krijgt! Groetjes van Belle