vraag aan de meiden die een buitenbaarmoederlijke zwangerschap hebben gehad

Discussion in 'Miskraam' started by Scorpion, Mar 9, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

Jul 7, 2008
    3,028
    0
    36
    Beverwijk
    Na de operatie heb ik 2 dagen 2 veegjes bloed gehad, daarna helemaal niks meer.

Kan ik nou nog een bloeding verwachten of krijg ik dan gewoon mijn menstruatie?

En hoelang heeft het bij jullie geduurd voordat je weer ongesteld werd? en zijn jullie daarna meteen weer verder gegaan met klussen?

thnx gr joyce

2. Linda5035

Linda5035 Nieuw lid

Mar 9, 2009
    3
    0
    0
    Tilburg
    Hoi,

Ik heb op op oudjaarsdag te horen gekregen dat ons kindje niet meer leefde, was 11 weken zwanger en dat was onze eerste (en laatste) echo. Ik ben 4 januari gecurreteerd en tegen mij zeiden ze dat ik 1 tot 2 weken zou bloeden en wat krampen zou hebben. Ik had helemaal niks?! Ik voelde me erg goed en fit, dus ik dacht, alles ok! Tot ik na een week heftige buikpijn kreeg en gelijk op controle moest komen. Daar bleek dat mijn baarmoeder zich had afgesloten en heel mijn baarmoeder vol zat met bloed en stolsels. Als het er niet snel uitkwam moest ik weer gecurreteerd worden. Na 2 dagen weer controle, geen verandering, toen pillen gekregen die het afvoerde, na 2 dagen weer controle, grootste gedeelte eruit, 2 dagen later weer controle, alles ok. Week daarna weer controle voor de zekerheid, gelukkig de laatste controle. Eindelijk konden we het toen pas achter ons laten en verder gaan. Ik weet niet hoe het zit bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, of je dan ook hoort te bloeden, maar wel even navragen dus.
    Verder heel veel sterkte!

Groetjes, Linda.

3. ruby82

ruby82 Actief lid

Dec 30, 2008
    238
    0
    0
    amsterdam
    hi Scorpion,

Klote dat je het ook moest meemaken!

Ik heb nog wel zo'n 7 dagen na de laparoscopie bloeding gehad, 7.5 week daarna was ik is een keer ongesteld geworden, daarna na 5.5 week en nu? Geen idee hou maar gewoon 5 weken aan....

Maar ik heb wel gelezen dat een heleboel meiden gewoon direct hun oude cyclus terughadden dus het hoeft niet heel lang te duren voor je weer ongi wordt.

4. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

Jul 7, 2008
    3,028
    0
    36
    Beverwijk
    Tja, het valt mij eigenlijk nu op hoeveel mensen het eigenlijk meemaken. Of ik let er nu op dat kan natuurlijk ook.
    Ik hoop dat t een beetje normaal word bij mij.
    Misschien heb ik erna geen bloeding gehad omdat er al 2 liter in me buik zat er ze dus alles hebben leeg gezogen. Ik heb donderdag controle dus zal wel vragen hoe het zit.
    Maar vroeg het me gewoon. Bedankt voor de antwoorden alvast.

@ruby: Ben je wel weer de oude, of ben je nog steeds snel moe enz?

5. Channes

Channes Fanatiek lid

Jul 24, 2008
    3,170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hoi.

Ik heb in augustus een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad ze hebben mijn rechter eileider verwijderd na de operatie heb ik nauwelijks gebloed en ik werd keurig na 28 dagen weer ongesteld dat heb ik ook steeds zo gehad. Na mijn curretage alleen niet omdat er nog wat achter gebleven is. We hebben ook een topic bij de vlinder lounge en dan clubs daar zijn allemaal meiden die het ook mee gemaakt hebben.

Liefs channes

6. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

Jul 7, 2008
    3,028
    0
    36
    Beverwijk
    Zow channes,
    dat is ook niet niks he wat er bij jou onder staat.

Ik had die topic gezien, maar het zijn 190 pagina's :O Beetje veel om allemaal door te nemen, maar ik ga binnenkort wel mijn verhaal daar ook neer zetten.

thnx

7. Channes

Channes Fanatiek lid

Jul 24, 2008
    3,170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Het was vrij heftig 6jan kregen we te horen dat het hartje niet meer klopte dus toen ben ik gecurriteerd 6week erna moest ik op controle komen ik was nog niet ongesteld geweest dus weer een echo en er bleek nog iets te zitten dus weer een curretage er bleek nog een bloedprop te zitten.

Hoe ben jij er onder voel je je verder goed lichamelijk? Voor vragen gewoon roepen hè het is niet niks.

Liefs

8. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

Jul 7, 2008
    3,028
    0
    36
    Beverwijk
    ik voel me alsof ik alles weer kan, en als ik iets doe, dan val ik om van de moeheid en de pijn :(

Verder gaat het de ene dag goed, en de andere dag wil je alleen maar huilen, en ben je boos, en kan je iedereen wel schieten die wel zwanger is. erg he

9. Channes

Channes Fanatiek lid

Jul 24, 2008
    3,170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Ik ken het ik heb dat ook maar hou me wel voor mijn tijd komt echt daar ben ik van overtuigd ik weet dat het kan met 1eileider. Ik voelde dat ik op de één of andere manier had gefaald terwijl het niet mijn schuld was maar het was pure pech zoals mijn gyn zei. Doe maar rustig aan ben je alweer aan het werk?

10. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

Jul 7, 2008
    3,028
    0
    36
    Beverwijk
    nee nog niet. Ik heb een eigen zaak, en was er vandaag ff een uurtje, maar was helemaal op. v.a. volgende week moet ik wel weer open. dat zijn dan wel de nadelen van een eigen zaak.

Mijn tijd komt zeker, maar voordat het zover is heb je wel behoorlijk wat pijn te voorduren.

Tuurlijk kan het met 1 eileider! Dat gaat een heel sterk kindje worden van jou!

11. Channes

Channes Fanatiek lid

Jul 24, 2008
    3,170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Idd je moet wel met een eigen zaak.
    Doe je rustig aan!
    Jou tijd komt ook daar ben ik van overtuigd!

Ik begin morgen weer ben benieuwd hoe het gaat.

12. ruby82

ruby82 Actief lid

Dec 30, 2008
    238
    0
    0
    amsterdam
    he scorpion,

Ik ben wel weer de "oude" qua moeheid, conditie is weer redelijk. Heb wel nog steeds last van pijntjes door de operatie, maarja dat moet slijten denk ik.

13. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

Jul 7, 2008
    3,028
    0
    36
    Beverwijk
    Zo dat duurt nog best lang :confused:

Had ik niet verwacht

Share This Page