Deze maand juist geen pijnlijke borsten

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Jonie2, 13 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

10 apr 2008
    579
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik heb de afgelopen cyclussen steeds vanaf eisprong tot menstruatie pijnlijke borsten gehad. Nu heb ik vorige week m'n ei gehad en tot nu toe nog steeds geen pijnlijke borsten. Van mijn eerste zwangerschap weet ik dat ik ook niets voelde voor mijn NOD.. Pff, wat is dit zenuwslopend! Moet nog een week wachten tot ik kan testen. Wie herkent dit en was zwanger??

Liefs

2. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    hoi jonie
    Tot nu toe herken ik het ook alle symptonen die ik de laatste 2 rondes had heb ik nu niet alleen ben sinds gister ineens heel moe. Hoop dat we allebei positief testen

3. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

10 apr 2008
    579
    0
    0
    Hoi Angela,

Ik hoop het ook. Ben nu na mijn miskraam al weer bijna even lang bezig als ervoor. Spannend hoor! Ben ook supermoe. Val de hele week al heel vroeg in de bank in slaap, hihi!

4. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    nou ik zit nu al op de bank dat ik denk help ik wil slapen (heb vanochtend wel gewerkt maar ben anders nooit zo moe. Voel jij op dit moment wel iets of helemaal niks?

5. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

10 apr 2008
    579
    0
    0
    Nee, voel verder niet echt iets. Misschien komt dat nog aankomende week. Wanneer ga jij testen? Ik denk dat ik wacht tot vrijdag (als dat lukt;))

6. Ikke!
    Vorige ronde had ik een week voor mijn NOD last van mijn borsten en kwamen er puistjes opzetten. Deze keer kwamen de puistjes niet, en hoewel mijn borsten wel opgezet waren, deden ze geen pijn! 2 dagen voor NOD heb ik positief getest :) Ik hoop voor jullie dat het raak is!

7. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

10 apr 2008
    579
    0
    0
    Oh ik hoop het zo. Ben dat wachten zo zat...

8. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Het kan 2 kanten op.. Zoals dat altijd gaat hihi !
    Had tot aan rond 8 ook elke keer na mijn ei last van mijn boobs.. De rondes daarna echter niet, wel af en toe steekjes. Maar wel gewoon ongi geworden. Dus toch afwachten meis. Succes!

9. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    @jonie ik heb vanochtend getest en er kwam een heel licht streepje, maar we willen nog nergens vanuit gaan over 2 dagen test ik weer.
    Laat je het ook weten als je hebt getest

10. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Hier ook vrijwel niks..
    vorige 2 rondes overal last van en nu voel ik me kei goed!
    vanochtend 2 streepjes op de test, staat in het topic 'foto's plaatsen van vage/duidelijke testen' nu alleen nog hopen dat het overmorgen helemaal zeker is en beebje blijft plakken met een zwanger/niet zwanger test!

11. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

10 apr 2008
    579
    0
    0
    Wow Angela, een streep is een streep toch? Alvast voorzichtig gefeliciteerd!
    Voel hier nog steeds niets, maar wacht geduldig tot vrijdag

12. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    @jonie
    was dit topic ff kwijt maar heb hem weer gevonden.

Hoe is het bij jou heb je al getest?

bij mij was het heel vreemd dinsdag weer getest licht positief nog steeds toen ook een clearblue gedaan met indicator en die zij niet zwanger, helaas dinsdagmiddag ongi geworden.

13. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

10 apr 2008
    579
    0
    0
    Hoi Angela,
    Ik ben gisteren ongesteld geworden helaas. Het is steeds weer zo'n teleurstelling om rood te zien, blegh!
    Toch wel apart dat hij eerst licht positief was bij jou. Was het wel binnen de 10 minuten?
    Ik kreeg trouwens donderdag wel pijnlijke borsten dus heeft er niets mee te maken wanneer het begint bij mij. Weten we dat ook weer...
    Hopelijk is het voor ons de volgende ronde wel raak. Zou een leuk kerstcadeautje zijn, hihi

14. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    oh balen jonie, maar iedergeval op naar de volgende ronde. Idd leuk kerstcadeautje.

Vind het idd nog steeds vreemd maar ja niks meer aan te doen. Komende ronde ga ik iedergeval niet meer voor nod testen wacht eerst maar een paar dagen.

Deel Deze Pagina