ik heb al 2 dg dat me meisje het lekker rustig aandoet daarbinnen maar vanacht begon ze ineens ff heel druk te doen en ze is continu aan het draaien. niet dat ik het heel erg vind hoor dat ze zo van zich laat horen maar het is z'n drukkend gevoel wat nu haast continu is. hebben jullie ook van die dagen er tussen dat je kleinte continu in beweging is en dan ook echt heel veel nadat ze het ff rustig aan hebben gedaan. nu ook weer maar gelukkig is ze eindelijk bij me blaas weg want o dat is een drama zeg haha.
voelen jullie de baby draaien,ik ben ongeveer even ver,en voel enkel nog maar van die plopjes,maar draaien? zou niet weten hoe ik het me moet voorstellen zelf men vriend voelt nog niets
Onze kruimel draait ook volop of gaat ineens helemaal gestrekt bovenin m'n buik liggen. Wat je zegt: Heerlijk om leven te voelen, maar soms.... Als de kleine tegen m'n blaas aan ligt of er tegen trapt is dat erg vervelend. @Lunaatje, ik voel m'n kleine al vanaf 14 weken, heb de placenta aan de achterkant liggen. Misschien dat dat bij jou niet is?
hier ook zo'n draaikont en echt veel plaats heeft het niet meer, hihi..... geniet er maar van... twinny
hier ook een draaikont de avond voor ik naar de vk ging lag ie met hoofdje beneden en voetjes naar boven smorgens was dit precies andersom en toen ik bij de vk was draaide ie in ene dwars tis een beetje schurend en drukkend gevoel en moet dan ook vaak plassen daarna maar heb zo ook dagen dat ie heel rustig is en weinig beweegt
ik voel de kleine vanaf week 16 en mijn vriend vanaf week 20 en inderdaad als ze draait is het een drukkend gevoel en moet ook vaak plassen na der hand. mijn plasenta ligt ook op de achterwant en vandaar dat ik haar wel goed kan voelen zij de verloskundige. van de week lag mijn vriend met zijn kont tegen mijn buik en de kleine begon hem heel de tijd kei hard te trappe haha hij zo wat is dit nou ze schupt me zometeen nog bond en blauw haha ik moest er wel om lagge ik zou ook niet graag met me gezicht tegen een kont aan liggen haha.
Die van mij schopt en draait ook continu.. vooral bij het horen van muziek wordt het daarbinnen wakker en begint het volop te bewegen. Ook ligt de kleine bij mij bovenin.. dat lijkt best raar omdat je bovenin je buik een verharde buik hebt en onderin zit gewoon niets.. best vreemd gevoel.. maar wel super! De placente bij mij ligt ook aan de achterwand.. Ben nu bijna 27 weken zwanger...
placenta ligt bij mij voor maar ik voel de baby ook van alles en nog wat doen hoor en volgens de gyno maakt dat niet zo heel veel uit ik voelde kleine plopjes al vanaf 12 weken het is wel mijn tweede misschien daarom?
Herken het je ziet het ook aan m'n buik, de ene kant is dan dikker en de andere kant wat platter jessica
ik heb nu ook door dat ze op muziek reageerd ik had een mp3 speler aan staan en denk laat me is een oordopje in me navel steken kijken wa ze gaat doen en meteen begon ze te trappele nu nog hopen dat ze van r&b houdt haha
mijn eerste was een echte schopperd en mijn tweede een echte draaikont nu hij ingedaald is en dus met hoofd beneden blijft liggen draait ie nog steeds om zn as heen en liggen de benen ineens weer aan de andere kant.........ik vind het nog steeds een heerlijk gevoel en hij begint nu vlak voor de bevalling natuurlijk rustiger te worden en dan mis ik het af en toe al echt en dat het straks er gewoon niet meer is dat gedraai