Hoi Allemaal, Ik heb even een dilemma. Het zit zo. Dit waren mijn ongies: november, eisprong gevoelt, 17de ongesteld geworden, wel pijnlijk maar gewoon. december, eisprong gevoelt, 14de ongesteld geworden, wel pijnlijk, ook met dik baarmoederslijmvlies wat mee kwam. januari, eisprong gevoelt, vage positieve test gehad, 14de ongesteld geworden met veel pijn, zelfs een dik baarmoederslijmvlies wat meekwam. februari, eisprong gevoelt, 13de ongesteld geworden, wel pijnlijk maar minder dan normaal. paar dagen na ongie last van krampen in me rug gehad. Nu moet ik mijn eisprong weer beginnen te krijgen, maar heb inene last van donkerbruinige afscheiding. maart, 15de is mijn NOD Bij de NOD maart dachten ze aan een vroege eisprong en nu een innstelings"bloeding" Maar ik voel normaal gesproken me eisprong, lijkt mij sterk dat ik hem nu niet gevoeld heb, een vroegere eisprong en dat ik nu zwanger ben? Wat denken jullie hiervan en wie heeft zoiets ook mee gemaakt. Weet wel dat donkere afscheiding mogelijk is na de eisprong maar ervoor? Liefs van Mamatje