Ik ben smiddags 'onverwacht' om 12.00 uur ongesteld geworden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Angel24, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel24

Angel24 Actief lid

1 feb 2009
    253
    0
    0
    Hoi,

Vandaag was het precies 28 dag van mijn cyclus maar helaas ben ik plotseling onverwacht om 12.00 uur ongesteld geworden.

Ik heb een regelmatig cyclus daar ben ik blij om maar ene kant vind ik het heel erg jammer dat het niet raak is geworden, ik ben pas in het begin er zijn meiden die al maanden of jaren bezig zijn dus ik ga niet zeuren waarom het niet gelukt is, dit was mijn 2 ronde en we gaan ons voor de 3 ronde inzetten.

Meiden ik wens iedereen hier in de forum heel veel succes en hopen dat iedereen gezonde kinderen krijgen raak nooit je hoop kwijt blijf positief denken hoe lang het ook duurt!

Groetjes,

ANGEL24 ;)

2. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    he wat vervelend meid heel veel s6 volgende ronde ;)

liefs lisje

3. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    veel succes in de volgende ronde en wat fijn dat je ze keurig op tijd ongesteld bent geworden

4. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    heel veel sucsees in de volgende ronden en ja positief blijven komt wel een dag dat jij ook een positiefe test in handen krijgt

5. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Succes met ronde nr 3. Ikzelf ben ook met mijn 2e ronde bezig en heb nu al een gevoel dat het hem dit keer niet gaat worden.

Laat je volgende maand weer wat van je horen;)

Liefs Ingrid

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Hier ook zojuist volkomen onverwacht ongi geworden, zondag 1 mrt was mijn NOD dag.

7. bica

bica Lid

18 dec 2008
    66
    0
    0
    filiaalleidster
    Hey!

Jamer dat het nog niet raak was! Ik ben inmiddels ook aan ronde 4 bezig! Heb nu wel al 2 korte een korte cyclus gehad (22dagen) maar klopte precies met keer ervoor. We gaan er weer voor en succes allen!

Groetjes!

8. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

28 jan 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    hay erg herkenbaar.ben ook nu in ronde 3 beland en baalde ook dat ik vorige week ongi werd.maar op naar ronde 3!
    veel succes!

9. kleintje09

13 feb 2009
    29
    0
    0
    volgende ronde beter

Deel Deze Pagina