Halo dames, Ik denk dat wij voor de Joolz Bloom gaan, een echt stoere en fijne wagen. Er is alleen nog zo weinig gezegd over deze wagen omdat ie nog niet zolang uit is. Wie van jullie gaat deze wagen ook aanschaffen of heeft hem al? Juff
Ik heb hem gekocht, wij hebben bij babypark alle kinderwagens echt uitgebreid bekeken en getest en deze kwam voor ons als beste eruit. Het ging bij ons tussen de bugaboo en de joolz, maar vond van de bugaboo het remsysteem zo kwetsbaar en de kinderwagenbak te laag. Dat is bij de joolz wat praktischer opgelost. We hebben hem nu thuis opgesteld staan, maar nog niet in gebruik (kleine weigert van haar plek te komen ). Vind de kinderwagen nog steeds erg prettig, rijdt soepel en licht en draait makkelijk! En het systeem om de bak/zitje op het frame te krijgen is erg makkelijk. Vind ook alles lekker stevig en degelijk over komen. Er zijn idd nog maar weinig echte gebruikservaringen te vinden, maar ja hij is natuurlijk nog niet zo lang op de markt. Ben overigens wel heel benieuwd hoe de wagen "in het echt" presteert Succes met kiezen! Groetjes Rosa
Hoi Rosa, Bedankt voor je antwoord en fijn dat je tot nu toe nog blij bent met je aankoop. Hoe lang was de levertijd van de wagen bij babypark?
Levertijd voor de joolz was bij mij ongeveer 6 weken. Alleen de verzorgingstas en de parasol duurde langer (tas week of 10 en de parasol heb ik nog niet). Maar goed, dat zijn ook niet de essentiele dingen Wij hebben hem in Gouda besteld, weet niet of dat nog uitmaakt. Heb je de joolz al een keer getest? Groetjes Rosa
hier ook een Joolz fan.. Wij hebben de wagen 23 augustus besteld bij babypark in gouda en de wagen is nog niet binnen! Wel al een aantal onderdelen maar het onderstel nog niet. Dit heeft te maken met het feit dat het onderstel na de eerste verkooprondes nogal wat mankementen bleek te hebben die nu verholpen worden.. als het goed is krijg ik het onderstel 1e of 2e week december, dus wordt krap maar ja komt wel goed... tijdens het testlaantje vond ik dit ook de fijnste wagen.. de bugaboo vond ik vreselijk (ook zo laag en mijn man en ik zijn alletwee lang) en de stokke weer te veel vliegveld karretje... de joolz is stoer en rijdt heerlijk! xx p.s. zag op RTL Boulevard dat Tanja Jess ook de Joolz heeft voor haar pas geboren zoontje, dus we zetten wel een trend
Onwijs leuken wagens inderdaad, had hem ook graag willen hebben. Kennen jullie de i'coo? Dat is ook zo'n leuke wagen..Heeft wel iets weg van de Joolz http://www.hauck-group.de/de/startseite ... D=4&LIZID= die nieuwe paarse is zo gaaf, deze staat nog niet op de site, heb hem op de jonge gezinnen beurs gezien..Baal echt dat ik al een wagen gekocht heb..
Wij hebben er in de tijd ook naar gekeken, super leuk wagentje om te zien.. Helaas vonden wij hem enorm onstabiel. Ook de vrouw van de prenatal raadde ons deze af ivm kinderziektes omdat deze nog zo nieuw is. Mischien is er tussen juli/augustus en nu iets veranderd?
Ze bedoeld "kinderziektes" in de zin van, kleine mankementen die nu na gebruik eruit komen. Bv onstabiliteit, slechte rem, enz. Niet dat je kind ziektes krijgt van die wagen
Ik gebruik Joolz al 2,5 maand. Ik heb hem bij Burgerhout Rotterdam gekocht maar er was wel een lange levertyd. Ik heb in die tyd wel elke week gebeld omdat ie veel te laat was(. Eerste levertermijn was 10 wkn maar het was toch wel 14 geworden. Ik heb hem ook als een van de eerste besteld denk ik(in mei) ,hij stond nog niet eens in de winkel. Dus ik kon hem niet eens echt beoordelen! Ik heb ook met Joolz zelf gemaild over die 'kinderziektes' en leertyd en dit is wat ik te horen kreeg Beste Amra , Bedankt voor je e-mail. Het is heel vervelend dat Prénatal je op deze manier informeert. Ik zal het je uitleggen. Wij van Milk Design hebben aan onze klanten, de winkels, de Joolz geleverd. Wij hebben aan de hand van deze zending een aantal aanpassingen gemaakt aan het onderstel. Aanpassingen die je als gebruiker niet ziet. Het zijn kleine aanpassingen in het frame allemaal millimeter werk. Wij hebben besloten om dit direct, dus voordat we aan de (aanstaande) ouders gaan leveren, aan te passen. Dit zorgt er ook voor dat we vertraging hebben, maar wij willen gewoon een perfect product op de markt zetten. Dit betekend wel dat jij de aangepaste Joolz krijgt. Wij hebben al onze klanten een brief gestuurd met daarin een uitleg betreffende de aanpassingen. Ter informatie heb ik de brief in de bijlage gevoegd. Prénatal reageert nu alsof de geleverde Joolz show modellen niet goed zijn, maar dit is helemaal niet waar. Zoals ze nu nog bij de Baby Park, Baby Dump, Baby Planet en Baby Super Stores staan, zijn ze goed. De modellen die in augustus geleverd worden, zijn alleen op lange termijn kwalitatief beter. De zojuist genoemde winkels hebben de kinderwagens gewoon in de winkels staan en informeren de (aanstaande) ouders over de aanpassingen. Dit zou Prénatal eigenlijk ook moeten doen. Het heeft helaas even geduurd met alle aanpassingen en vervolgens heeft de douane ook nog parten gespeeld. Ben tevreden met de wagen. Rijdt inderdaad erg fijn en het is een stevige wagen. wat ik ook lekker vind is dat hij niet zo laag is zoals Bugaboo( die wilde ik eerst hebben).Het is inderdaad veel makkelijker vooral als je wat langer bent. En die rem doet het prima. Reiswieg is ook erg fijn. Niet te groot. zit een lekker matrasje in en je zet hem maakkelijk op de onderstel. En het is fijn dat je straks de onderstel samen met de stoel kan opvouwen ! Wat ik iets minder makkelijk vind is onderstel inklappen. het ziet er heel makkelijk uit maar het is kwestie van oefenen en gebruiken. En ik heb het idee dat ie weleens piept als die rydt. Ik weet niet of het zo hoort en/of andere wagens het ook hebben. Al met al een lekker stoere en stevige kinderwagen die er ook heel moooi uitziet!
Uiteindelijk heb ik toch besloten te gaan voor de Quinny Buzz 2008 met vier wielen. Maar blijf vooral posten over de Joolz zodat er wel gebruikerservaringen zijn.
Nieuwe Quinny vierwieler vind ik ook te gek! Als ik toen die keuze had, was het zeker die wagen geworden. Ik vind Quinny namelijk toch wel de kleinste wagen maar met die 3 wielen vond ik hem voor mijn gevoel niet stevig genoeg. Goede keuze!