Ovulatietest en eisprong

Discussion in 'Zwanger worden' started by Ief, Nov 20, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ief

Ief Bekend lid

Oct 4, 2006
    531
    0
    0
    Ik weet het, ben waarschijnlijk de zoveelste met dit onderwerp, maar wil toch echt even jullie advies.
    Wij zijn nu ook alweer met ronde 7 bezig en test wel elke keer positief met de ovu testen. Maar helaas nog niet raak geschoten ;) .. Nu had ik zaterdagochtend geen positieve test (zag wel dat het lijntje iets donkerder was dan die van de dag ervoor), gisterenochtend heb ik om 08:00 uur een positieve test. :) . Dus hebben we gelijk geklust en vannacht ook weer.
    Maar nu lees je bij de ene site weer dat je niet sochtends moet testen en bij de ander staat weer dat het niks uitmaakt... Maar wat is nu het juiste antwoord :(: Ik heb meestal om 04:00 uur snachts dat ik al wel ga plassen en dat ik dan pas om 8 uur de test doe met mijn tweede plas zeg maar. Wat ik wil weten is dat ik mij afvraag of ik nu gisteren mijn LH piek had of misschien wel zaterdag middag (dat ie begon). Weten jullie dit miss?
    En hebben wij nu wel op de juiste tijd geklust? We hebben vanaf mijn ongesteldheid om de 2 dagen geklust, tot aan vannacht zeg maar.
    Hoop dat jullie een antwoord voor mij hebben. Thanks alvast.
    Groetjes Ief

2. debbie1983

debbie1983 Actief lid

Apr 21, 2006
    294
    0
    0
    inderdaad niet met je 1ste ochtend urine doen je mag geloof ik 4 uur van te voren niet plassen en 2 uur niet drinken..

3. Ief

Ief Bekend lid

Oct 4, 2006
    531
    0
    0
    Bedankt voor je snelle reactie.
    Toen ik gisteren thuis kwam heb ik nog wel even op de testen gekeken van zondag en van gisteren en de lijnen waren beide erg donker. Dus lijkt erop dat de piek zowel zondag als gisteren erg hoog was. Nu vraag ik me af of we dan wel op het juiste moment geklust hebben... Enig idee?

4. debbie1983

debbie1983 Actief lid

Apr 21, 2006
    294
    0
    0
    als je een positieve test hebt kan het ongeveer 12 tot 48 uur duren totdat je je ei krijgt.. en de zaadjes doen er ongeveer 7 uur over om in je eileider te komen (nadat ze in je baarmoederslijmvlies een 'transformatie' hebben ondergaan) dus als je gelijk geklsut hebt ben je op tijd maar ik zou dan daarna nog een keer klussen de dag daarna of anders de overmorgen van je posi test zeg maar..

5. Ief

Ief Bekend lid

Oct 4, 2006
    531
    0
    0
    Nu heb ik dan zondagochtend positief getest en hebben we gelijk geklust en savonds / snachts (16 uur later) ook weer geklust. Toen moest mijn vriend voor zijn werk weg, dus kunnen we dan pas vanavond weer klussen, maar dat is dan denk ik al te laat.
    Denk je dat we dan nog wel kans hebben van die twee? Wat een vragen allemaal he ;)

6. Niet meer actief

gewoon voor de zekerheid vanaaf weer klussen beter te veel dan te weinig zeg ik altijd maar

7. Ief

Ief Bekend lid

Oct 4, 2006
    531
    0
    0
    haha ja dat is waar :). Je kan nooit genoeg geklust hebben. Ik weet ook niet of mn ei al gesprongen is. Voel dat eigenlijk nooit zo goed.... Heb al wel vanaf zaterdag een beetje ongie krampen. Kan dat het gevolg zijn van een eisprong? heb nl. ook altijd last van spastische darm en haal het dus erg makkelijk door elkaar...

8. Niet meer actief

ja dat kan inderdaad je ei zijn, en als je last hebt van je darmen kan dat idd lastig zijn om te voelen wat nu wat is.
    maar gewoon aan de klus vanaaf dan zit je zker goed meid

9. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

Jun 29, 2006
    1,409
    0
    0
    ik zit ook een beetje met zo´n vraag (onzekerheid )
    ik had maandag en dinsdag een positief test van clear bleu digitaal een smil had ik. dus dinsdag avond geklust en had vanochtend weer een negative test. ben ik nu wel op tijd geweest?

10. Niet meer actief

hoi hairdresser heb je voor die dinsdag ook nog geklust? het blijft moeilijk inschatten hoor maar als je bv zondag of maandag ook geklust hebt zit je wel goed

11. Ief

Ief Bekend lid

Oct 4, 2006
    531
    0
    0
    We blijven gewoon aan de klus ;).. moet het toch een keertje raak zijn toch? hahaha.. Maar het blijft altijd maar door je hoofd spoken. Wat is dit, wat is dat... Nu ook de ene keer heb ik kleine steekjes/krampen aan de rechterkant, de andere keer weer aan de linker kant. Dan weer een beetje in mn rug... Wat zou dat dan kunnen zijn? Toch weer een teken dat het niet raak is? Iemand een idee?

Share This Page