Onze getuigen hebben we een overnachting in hetzelfde hotel als ons gegeven. Zo konden we de volgende ochtend gezellig nababbelen. Onze ouders hebben we nog niks gegeven. Misschien dat we nog een keer een fotoboekje oid geven zodat ze een leuk aandenken hebben!
Onze ouders hebben we een fotoboekje gegeven, vonden ze erg leuk en konden ze lekker aan iedereen showen haha! Onze getuigen niks bijzonders gegeven, waren onze broer en zussen en hadden maar een kleine bruiloft
Wij hebben onze getuigen een mooie veer gegeven, als aandenken aan de handtekening die ze gezet hebben. Onze ouders hebben we een boeket bloemen gegeven.
Getuigen niks gegeven. Ouders pas geleden mee uit eten genomen en die krijgen nog een foto op canvas.
Ik heb als getuige een keertje zo'n weerstationnetje gehad ( zo'n glazen buis met van die gekleurde temperatuursdingetjes er in). En van mijn broer en schoonzus een goodiebag met wat verzorgingsproducten en envelopje met geld er in.
We hebben ze een set mooie kandelaars gegeven, die kunt je in elkaar gehaakt neer zetten, vonden we wel mooi symbolisch.
Wij hebben onze getuigen een doos merci gegeven met een zelfgemaakte wikkel (die je zo onder het folie van de merci kan schuiven) met daarop de tekst; vandaag was jij getuige van ons grote geluk! Bedankt!
Volgens mij hebben wij onze getuigen niets gegeven, ze waren daggast op de bruiloft maar verder geloof het niet...Mijn ouders hebben we een diner bij de Librije kado gedaan maar helaas hebben ze daar nooit gebruik van kunnen maken omdat mijn vader overleden is nog voor het geplande diner.