Ik ga woensdag ochtend naar de dokter hoor, maar twijfel vreselijk of ik mn dochter morgen wel naar de gastouder kan brengen! Bekijk bijlage 330620 Bekijk bijlage 330621 Ze heeft ze vanmiddag gekregen, voor dr fruithapje had ze ze al een beetje zei de gastouder. Dus daar denk ik niet dat het van komt. Deze kleertjes had ze gisteren ook al aan, dus denk ook niet dat het daar van komt. Ze is van zaterdag op zondag nacht veel wakker geweest en veel gehuild, zondagochtend begon ze vreselijk te snotteren en afgelopen nacht redelijk geslapen ondanks al het snot uit haar neusje. Ze heeft ze niet op dr gezicht, eigenlijk alleen de armen en benen op de romp en rug heeft ze ze niet. Ze heeft ook geen koorts...
Hmm. Wij hebben net waterpokken achter de rug. Het 'type' vlekjes lijkt wel op hoe dat bij ons begon maar hier zat het vooral op haar hoofd. Sterkte iig!
Lijken mij geen waterpokken hoor. 5e of 6e ziekte? Denk ook geen warmte uitslag. En je kunt je kindje hoogstwaarschijnlijk gewoon brengen hoor, wegens incubatietijd/besmettingsfase.
Bij ons in de buurt heerst mazelen, is het dat niet?? Heb geen idee hoor, denk maar even mee, mijn kids hebben de mazelen niet gehad..
ja warmteuitslag heeft ze iets in dr nekje, dat zijn echt kleine rode bultjes, dit zijn vlekjes zonder verdikking van de huid. Ik kijk het vannacht en morgenochtend nog even aan, als ze geen koorts krijgt breng ik dr wel...
Hier een dochter die momenteel helemaal onder de uitslag zit.Gisteren bij HAP geweest en doorgestuurd naar de kinderarts omdat ze ook puntbloedinkjes had die niet weg te drukken waren.Ze is onderzocht op een stollingsprobleem en dit heeft ze gelukkig niet.De aandoening die zij heeft is wschl Gianotti crosti,dit is een broertje/zusje van de vijfde ziekte.Momenteel zit ook haar hele gezicht onder de pukkels,haar lichaam is bezaaid met kleine puntjes en grotere verheven plekken.Ik houd haar morgen thuis uit het kdv want ze mag nu echt geen waterpokken oid erbij krijgen. Het is trouwens een onschuldige kinderziekte die zij heeft maar het ziet er wel spectaculair uit zoals de kinderarts zei.Met deze kinderziekte is het ook opvallend dat de romp/rug nauwelijks tot niet zijn aangedaan.Als je dochter morgen ook uitslag in haar gezichtje krijgt dan zou het zomaar eens hetzelfde kunnen zijn wat onze dochter heeft.Onze dochter is er trouwens niet ziek van. Beterschap!!
Ik vind het op galbulten lijken. Dat is een overgevoeligheidsreactie van de huid, kan een paar uur of eerder na contact met de prikkel ontstaan. Als het morgen weg is, kan het dat heel goed zijn. Het blijft nl. een aantal uren op je lichaam voor het weg trekt.