Zo wat een hoop reacties. Dank jullie. Veel positieve ook en 2 wat minder. En mijn enige twijfel is ook wel wat mvs zegt, dat bij kleine kindjes een vrolijke kleur hoort. Alhoewel ik de andere reactie ook wel leuk vind dat je de assecoires zoals dekentjes enzo weer kan combineren met een fleurige kleur zoals rose en blauw. Warmte maakt dus niet echt verschil met een andere kinderwagen. Ik denk dat we er dan toch wel voor gaan. Of toch misschien een zand kleur.. Of licht grijs.. Owjee ik heb toch nog me twijfel Maar we hebben nog 6 maanden de tijd
ik heb de zwarte mutsy transporter..aan de binnenkant is die wit dus de baby merkt niets van de zwarte kleur hoor
Hier ook een zwart met antraciet kinderwagen. Ook omdat we niet wisten wat het zou worden en willen deze ook met luiertas, dekentjes etc. gaan aankleden in de kleur van het geslacht. Tot nu toe geen spijt van gehad.
Wij wilden ook een neutrale kinderwagen (wisten ook niet wat het werd) en ik wilde absoluut geen zwart. Dat staat zo somber. Wij hebben uiteindelijk een beige/bruine gekozen. Bij de levering kwamen we erachter dat ze per ongeluk de foute wagen besteld hadden, en toen kregen we een zwarte. Ik heb echt staan huilen (zullen wel e hormonen zijn geweest). Uiteindelijk is het goed gekomen en kreeg ik de gewenste kleur. Ik hoop dat het plaatje het doet...
Wij hebben een zwarte van Quinny en ben er super blij mee, Ik wilde ook een zwarte ivm misschien meerdere kindjes?? En voordeel van zwart: Niet snel vies Je kan alle kleuren er bij combineren!
Teletascha dat is ook een mooie! Staat het ook mooi met blauw of roze? Wij willen het wel weten bij de 19 weken echo wat het word
Maar er zijn nog wel andere keuzes dan zwart, roze of blauw hoor! Heel veel merken hebben zat leuke kleuren, die zowel voor jongens als meisjes prima kunnen. Wij hebben zelf toevallig wel een donkerbruine Maxi Cosi Mura, omdat ik de kleuren waarin deze verkrijgbaar is niet zo mooi vond, en dan inderdaad maar ga voor gekleurde accessoires, maar hij is er bijv. ook in rood. Verder is bijvoorbeeld de Bug a boo in heeeel veel kleuren verkrijgbaar, en zo zijn er vele merken. Ik zou gewoon even gaan rondkijken. Niets mis met zwart trouwens, als jullie dat mooi vinden!
Edn, ik weet dat er nog meer kleuren zijn, maar ik hou niet van rood, groen, geel enzo Zilver zou ook mooi zijn denk ik! Dat is misschien ook wel het probleem.... Dat er TE veel verschillende zijn
Hier ook een zwarte Quinny Buzz in verband met meerdere kindjes. Hoewel ik er heel blij mee ben, vind ik het soms jammer dat ik geen roze Quinny Buzz heb (was er toen ook niet volgens mij). Ik heb namelijk 2 dochtertjes Maar je kan hem altijd met roze/blauw combineren en als hij vies is zie je het niet gauw is helemaal fijn 'als' je vlekken hebt die er niet uit gaan?
Ik heb zwart met rood gecombineerd.. Zwarte bak, rode kap, zwart met rode binnenbekleding en een rode luiertas en zwart onderstel..
Wij hebben een rode bugaboo. Nu gecombinneerd met een rood met Witten stippen kap. En straks een roze geruite Maar als ik nu je wagen zou kopen zou ik voor de Bloem gaan en dan de spijkerstof versie die vindt ik zo stoer
Mura ?? Wij hebben zo'n zelfde kleur kinderwagen, zwart aan de buitenkant en rood aan de binnenkant. Geen spijt van .
Ik heb nu een zwarte Bugaboo Frog en koop er nog een extra bekledingset bij voor de kap en de wandelwagenzitting. Heb bij de 1e een rode kinderwagen gehad en bij mn 2e een creme en later een blauwe maar ben blij dat ik nu zwart heb! je kan allerlei kleurtjes erbij combineren (ook erg leuk om een lekker gekleurd dekbedhoesje te doen in de kinderwagenbak)
Wij hebben de Joolz antraciet en die bevalt prima! Heel erg blij mee en je kunt met assecoires wel aankleden toch?
Wij hebben 3 jaar geleden om die reden een rode quinny buzz gekocht. Er heeft eerst een dochter in gelegen/gezeten en nu maakt onze zoon er gebruik van. Maar ik lees net dat je niet van deze kleur houdt. Dan zal ik denk ik lichtgrijs of zilver mooi vinden met een zachtroze of zachtblauw dekentje ofzo. Ik vind het ook zo jammer dat alle babytjes tegenwoordig in een sombere zwarte wagen liggen/zitten....niet dat die kindjes er iets van krijgen, maar het oogt allemaal zo saaaaaai. maarja wie ben ik Overigens heb ik wél een zwart parasolletje en zwarte voetenzak..... succes met je keuze!
Wij hebben ook gekozen voor een zwarte maxi cosi, puur qua smaak en qua viezigheid die je op een lichte kinderwagen sneller ziet , samen met een felgekleurd dekentje erin, dan gaat het vast helemaal goed komen.