donkere kinderwagen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Engeltje1, 13 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mieke1987

mieke1987 Lid

3 mei 2011
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    En we weten natuurlijk niet wat het wordt.... en als er in de toekomst nog meerdere kindertjes bij mogen komen, leek ons deze kleur het handigst!

2. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Toch een hoop mensen die zwart heeft gekozen.
    Moet zeggen dat ik het buiten niet veel heb gezien maar er eigelijk ook niet op heb gelet

we gaan toch waarschijnlijk voor zwart dan. Die zijn mooi te combineren met fleurige kleurtje :)

Thanks all

3. misa

misa Niet meer actief

Wij twijfelden ook over de kleur zwart: te warm? En te vaak voorkomend..? :)
    Dus hebben we voor de MC Mura 4 blauw 2010 gekozen toen! Bevalt super, hele fijne wagen. De kleur kan voor een jongen en meisje.

Ben je er al uit?

4. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Neej de teutonia cosmo... vond het wel gewaagd, beetje kerstsfeer haha:D

5. Blije Door

Blije Door Actief lid

10 apr 2011
    376
    1
    0
    Rotterdam
    Wij hebben de Bugaboo All Black gekocht met een knalblauwe voetenzak :) Zwart is zo stoer en je kan er alles op combineren wat je wilt. Op de prijs hoefde wij niet te letten gelukkig, wij kregen een dikke korting via vriendin en mijn schoonouders betalen hem. ;) Ik heb hem net binnen en ben er al helemaal verliefd op. Bij Bugaboo kan je de kap eventeel nog in een andere kleur kopen mocht je dat zwarte ineens helemaal zat zijn.

6. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

ja wij zijn er ook uit.

wij gaan voor zwart :D

7. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Wij hadden een zwarte wagen met oranje accenten, de binnenkant was grijs. Ik vond het ideaal want je ziet er niet zoveel op.
    We hebben nu ook een rode buggyinzet maar die is echt zo vies en de duowagen is creme maar dat is ook best snel vies... (zwart vast ook maar dat zie je niet zo :p )

8. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    wij hebben ook een zwarte kinderwagen. De maxi cosi mura. We hebben bewust voor de zwarte gekozen aangezien wij ook een hond hebben, en waarschijnlijk wel vaak de hond meenemen met wandelen. Was er ook bang vor dat de hond dan tegen de kinderwagen op zou springen en ik dan vieze vegen erop heb zitten. Vandaar de zwarte gekozen. je kunt 'm indd opleuken met felle kleurtjes dekens enz.

Deel Deze Pagina