Hoi, Ik ben het helemaal zat,heb sinds zaterdag slijm verlies met oud bruin bloed,( sorry hoor )en gister kreeg ik krampen die steeds om de o 6 a 10 min kwamen,vannacht deden ze zo pijn dat ik helemaal niet geslapen heb...vanmorgen gelijk de vk gebeld,en die vertelde dat het voorweeen zijn,en dat het nog niks is met wat nog gaat komen...ik mag pas weer bellen als ze om de 3 min komen en een min aanhouden... maar nu zijn de krampen veel minder...ik baal er een beetje van dat het steeds maar niet doorzet. Hoelang zou het nog duren? Groetjes,
Ik kan me het voorstellen dat je het goed zat bent! Maar positief gezien: nog maximaal een week voor jou! Heel veel sterkte toegewenst! En ik hoop voor je dat het allemaal snel doorzet!
Goh wat balen, kan me voorstellen dat het lang duurt zo. Hoop dat het snel voor je doorzet, zeker als je al een nacht niet geslapen hebt. Sterkte. groetjes sandra
De vk is net geweest omdat ik zo last had van me boven buik,ze heeft ff een inwendig onderzoekje gedaan,is trouwens niet echt prettig...maar ik had 2 cm ontsluiting,en het kon doorzetten maar kon ook nog aantal dagen duren,heb nu steeds weer voorweeen,deze voelen al niet prettig,maar het is nog niks voor wat nog gaat komen,zei ze...ik ben benieuwd! Ik hou jullie op de hoogte Groetjes,
Hoi allemaal, Ik even een kort berichtje van mij. Ik ben bevallen van ons prinsesje! Ze heet SOPHIE! Om 6 maart om 23.34 ze woog 4440gram en 55 cm en we maken het goed,maar ik vond het wel erg zwaar... Groetjes,