Nooit problemen gehad met pampers, in het begin lekte het wel eens door omdat we nog niet wisten hoe we luiers om moesten doen maar plots sinds 2 weken gebeurt het wel eens dat hij 's nachts huilend wakker wordt omdat de luier door is gelekt. Mijn zoontje is nu 6 maanden, weegt 9150 en is 73 cm lang, vrij slank dus helemaal niet een dik buikje of zo. We gebruiken altijd de maat 4 maar nu de laatste dagen 's nachts 4+, maar toch afgelopen nacht weer doorgelekt. Met zijn lengte en gewicht lijkt me maat 5 echt te groot...toch? Iemand enig idee hoe dit komt? Wij doen het echt goed strak om, maar zodra de luier echt zwaar wordt zie je ook dat er ruimte aan de zijkant vrij komt omdat het door het gewicht gaat hangen zeg maar..ik kan het niet tekenen hier maar ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel. Ik ga vanmiddag maar kruitvat luiers halen, die eens uitproberen want een goede nachtrust is voor ons alle 3 belangrijk
Mijn dochter lekt ook regelmatig door met pampers, gebruiken hier daarom aldi luiers, is ze nog nooit mee doorgelekt.
Wij hadden dat ook al snel, en zijn toen kruidvat luiers gaan gebruiken. Meestal gaat dat erg goed hier. Maar een maatje groter zou je zeker kunnen proberen. Niet te veel op de kilo's letten, maar op hoe hij zit en werkt. Tenminste dat doe ik altijd. Op die manier heeft mijn zoontje van 8,5 kilo nu overdag 4 of 4+ aan en snachts 5. Echt wel groot, maar dat is niet zo erg dan steeds nat zijn, vind ik.
Lekt hij aan de zijkant door, of aan de bovenkant bij zijn buikje ook? Als het aan de zijkant is zou je juist denken dat je een te grote maat hebt. Hier hebben we een tijdje gehad dat ze wel eens aan de bovenkant door lekte bij haar buikje, toen voor 's nachts een grotere maat gebruikt en baby dry ipv active fit. We zijn wel altijd pampers blijven gebruiken.
hier ook steeds dat probleem met pampers terwijl ik eerst niks anders wilde. nu alleen nog huggies of kruidvat.
heel herkenbaar, toen wij over gestapt zijn naar de kruitvat luiers is het afkloppen nooit meer voor gekomen
vandaag kruidvat luiers gekocht en ze zitten al meteen veel beter, ik ben benieuwd hoe het vannacht gaat!
Hier ook. Pampers krijgt Julian uitslag van en lekt er altijd door. Die van de Aldi zijn vriendelijk voor de huid en houdt echt alles tegen.
Ik had sinds vorige week precies het zelfde! Altijd pampers maat 4 en toen ineens iedere ochtend nat en doorgelekt. Nu heb ik van kruidvat snachts 4+ en overdag de pamers 4. Tot nu toe gaat het goed. Voorheen toen ze een maand of 4 was had ik juist met kruidvatluiers dat ze sanchts doorlekte en bleef ik toch echt bij pampers. Vind pampers wel veel lekkerder soepel, maar nu dus snachts toch weer de kruidvat.
ja ik lees ook dat ze sneller uitslag krijgen van kruidvat, ach ik zie het even aan, inderdaad ga ik snachts eventjes kruidvat gebruiken, en wie weet vaker als ik verder zie dat hij er geen last van heeft. Maar toen ik vanmorgen zijn luier verschoonde zag ik dat de kruidvat luier nog erg goed zat zonder kiertjes, terwijl de pamper na een nacht helemaal hangt en aan de zijkanten helemaal open is