Hallo, Ik ben net nieuw hier. Ik heet Wilma en ben 19,5 week zwanger. Nou ben ik de laatste tijd niet mezelf. Zo ben ik vaak chagrijnig (elke dag), wil ik het liefst met rust gelaten worden, moet vaak huilen en ben afwezig (soms praten mensen tegen me, maar hoor ik de helft niet). Is dit normaal? Heeft u tips/adviezen om me beter te voelen? Dit is namelijk voor mezelf niet leuk maar ook voor mijn omgeving niet. Groetjes
Hoi Wilma, op zich zijn zwangere vrouwen vaak zichzelf neit helemaal; hormonen gieren door je lijf en je wordt letterlijk anders. Dit geeft vaak nodige emoties en hevige reacties. Als je zegt dat je elke dag chagrijnig bent is het misschien toch wle een idee eens langs de HA te gaan en te delen wat je voelt. Deze kan dan inschatten of het misschien niet nuttig is eens met iemand te praten. Kan zo enorm opluchten! Dus op zich is het niet vreemd, mar elke dag chagrijnig is misschien wel een beetje veel. Zou ook zonde zijn als je zo op je zwangerschap terugkijkt. Groetjes Brigitte