Hey dames, Ik heb een hele rare vraag Kan sperma een zw test negatief beinvloeden?? Ik heb het vanmorgen gezellig gehad met mijn hubbie, nog voordat ik naar de wc ben geweest. Heb dus toen een kv2v5 gedaan en die nega Het was overigens geen eerste urine, die was ik om 5 uur al kwijt toen zoonlief wakker werd Ik hoop dat iemand van jullie dit weet Ik zit trouwens op 10dpo met een lf van 12 Thanks!
Nee, dit lijkt me niet. Lijkt me niet dat sperma het hcg hormoon uit je urine haalt als er uberhaupt al iets van sperma in het plasje zat waarmee je hebt getest. Misschien is je hcg nog niet hoog genoeg en test je over een paar dagen wel lekker positief.
Nou lekker vies praatje maar ik zag wel witte sliertjes in mijn urine... Dus ik dacht dat is sperma Misschien dat dat de overhand neemt en niet je hcg
Ik heb serieus wel eens het idee gehad dat dat mijn ovu test wel beinvloedde.. Maar meer omdat ik dan het idee had dat het meegekomen zaad de urine dikker maakte en daarom de test minder goed laat doorlopen??
Dat had ik zelf ook al verzonnen.. met succes Maar ik heb me dus eens hetzelfde afgevraagd als TS.. vandaar deze biecht
Haha oke, ja het is ook een goede vraag, ik zou het niet weten maar het klinkt logisch dat ie minder goed doorloopt als je plas dikker is, maar dan zie je dat wel aan de test toch? dat ie halverwege kapt of roze blijft oid..
Kan me niet voorstellen dat het invloed heeft. Er zit hcg in je urine of niet, dat wordt niet afgebroken door sperma.
Het 10dpo en dat het de 2e plas was helpt ook niet. En dan misschien samen met wat spul wat het dikker maakte.. Maar als het niet door zou lopen, dan zou er ook geen controlestreep komen. Dus de urine komt wel gewoon erlangs. En sperma zal geen zwangerschapshormoon afbreken lijkt me? Dus gok eerder op die eerste 2 factoren..
Ik heb echt geen idee dacht ik veaag het even Maar als je een lf van 12 hebt moet je toch ook eerder posi testen of niet??
Ja das dus eerder als "gemiddeld" Dan test je pas 14 dagen na je ei... Als je dat volhoud Jij gefeliciteerd met je zwangerschap!!! En ik heb vanmorgen roze gespot, de rest van de dag nog niks dus wie weet....
Als je test niet goed doorloopt, zie je dat zeker. o.a. doordat er geen controlestreep komt, maar ook doordat je uberhaupt niets door het venstertje ziet 'kruipen'. (en nee, ik heb nooit getest met een sperma-rijk plasje, maar bij mij liep-ie gewoon niet goed door. daarna hield ik 'm onder de kraan omdat ik wilde zien of het aan de test lag of dat ik er niet goed op geplast had (er zat wel een beetje urine op, maar niet genoeg). met water erbij liep-ie wel door, en bam! een paar knetterdikke strepen erop. dus dat was een zeer verdund, zeer hcg-rijk plasje, op de avond van m'n NOD. ochtend erna opnieuw getest en dat was meteen een overduidelijke positieve test. zo'n maand of 8 erna werd onze dochter geboren.) En op de vraag van TS: een plas met hcg erin gaat voor zover ik kan beredeneren niet negatief uitslaan door wat sperma erbij. Ik zou over een paar dagen nog eens testen.
Ben ik nou de enige die bedenkt dat de sperma niet in de urine gaat zitten? Plasgaatje zit heel ergens anders dan waar de sperma uitloopt hoor (en anders hou je het bekertje wat verder naar voren zodat er geen sperma bij de urine komt )
Dacht precies zo Over LF: Ook al is je LF10 of 9 14 dagen na je ei ben je pas 4,0 weken zwanger als je zwanger bent, dus eigelijk altijd 14 dagen na je ei testten, al kan ik me ook nooit inhouden en testte ook altijd 9 of 10 DPO al
nou ja, het kan natuurlijk toevallig net tegelijk mee naar beneden druipen terwijl je plast en zo in je opvangbakje (of op de teststick) terechtkomen.
die witte slierten in je urine is geen sperma.... die witte slieren komen vanuit je blaas en zijn hormoongestuurd Sperma heeft geen enkele invloed op een HCG test
Nee, dit vond ik ook al hahaha. Maar goed, als ze een nogal breed opvangbakje gebruikt kan ik me voorstellen dat het misschien wel zou kunnen gebeuren als er net ook wat sperma uit haar vagina loopt.....