Heb maar niet meer getest vanmorgen. Kwam zoveel bruine vloed uit, denk dat ongi echt gaat doorbreken. Dan vrijdag maar bloedprikken en dan wachten tot 4 juni. Naja, gaat snel genoeg wat dat betreft. Hopen dat ik nu wel een eisprong krijg, nu alles 'gereset' is, was afgelopen maanden niet duidelijk of ik een eisprong zou hebben of niet... Dus als mn ongi voorbij is gaan wij braaf aan het knuffelen
Hoi hoi, Wij zijn al heeeel lang bezig met zwanger worden maar of het lukt niet, of het gaat fout. Nu gaan we binnenkort de IUI in. Mijn cyclus is super regelmatig, op een uitzondering na (een enkele keer 26 dagen) altijd 28 dagen. Nu zit ik op dag 30 van mijn cyclus en nog geen enkel teken van een aankomende ongesteldheid. Maar goed, om mezelf niet gek te maken heb ik dus geen zwangerschapstesten in huis en uiteraard wel ovulatietesten. Het was de laatste die ik had en aangezien LH en HCg op elkaar schijnen te lijken heb ik het toch maar geprobeerd vanmorgen. Er verschijnen een lijn op de 'test streep', bijna net zo donker als de 'controle streep' maar niet even donker of donkerder. Ik heb 2 weken terug mijn eisprong gehad dus dat kan hem niet meer zijn en ik heb eens een aantal dagen vóór mijn NOD getest en toen was 'ie helemaal negatief. Mijn vraag is dus, toen jullie positief hebben getest met een ovutest en zwanger bleken, was die ovu test toen ook echt positief, of geldt in dat geval, net als met een zwangerschapstest, dat een lijntje een lijntje is (LH zit altijd in je lijf maar dit is wel een aardige streep). Hoop dat mijn vraag zo niet te verwarrend is, haha. Ik ga vanmiddag zwangerschapstesten halen want ik weet dat een ovutest hiervoor niet bedoelt is maar ben wel erg benieuwd of dit iets kan zijn.
In ieder geval net een Etos test gedaan.... Doet die het niet! Geen controlestreepje, niks. Nu dus weer opnieuw afwachten.
Dames, ik ben in shock Ook al verlies ik de afgelopen dagen wat bruin en rood (vind het niet een echte ongi, maar goed, tis meer dan ik de afgelopen maanden heb gehad), gister was ik toch een beetje misselijk en dacht vandaag toen ik thuis kwam: ach, ik heb nog een kv liggen, waarom ook niet? (testverslaaaaaafd ) Ik krijg hem helaas niet goed op de foto, maar er staat nu écht een duidelijk streepje! Helaas is de test bij de controle streep niet goed doorgelopen, maar op de plek waar het test streepje moet staan staat er dus werkelijk 1. Ik doe er morgen nog 1 met ochtendurine, maar vind dit echt bizar gewoon! Als het echt zo is, is het dan erg dat ik afgelopen week wat bruin en rood ben verloren? De duphaston maak ik me geen zorgen over omdat de gyn zei dat je dat veilig bij een eventuele zwangerschap zou kunnen gebruiken. Ben benieuwd wat jullie zien!! Hieronder een foto van de opgedroogde test en een waar ik hem een beetje met water heb laten doorlopen omdat ie zo geel werd. Pffffff, frustrerend dit!!
Het is het duidelijkste streepje dat ik tot nog toe heb gehad en totaal niet verwacht ook! Hij is nog heel licht, dus kan niet goed zien of ie roze is, lijkt wel zo, maarja heb ik al vaker gehad. Is het trouwens erg dat die test beetje vaag is aan de controle kant?
Ik zie ook wel iets, maar deze is bij lange na nog niet positief. Waarom laat je je testjes trouwens niet in de cassette zitten?
Geen idee eigenlijk, gewoonte denk ik. Waarschijnlijk omdat ik verwacht had toch niets te zien, dan haal ik hem er vaak uit en houd ik hem nog even tegen een wit papiertje aan om het beter te zien. Maar hier een foto in cassette, opgedroogd.
Ik zou overmorgen nog eens testen denk ik... Het eventuele streepje wat er nu zou staan, is tegenwoordig bij de kruidvat testen vaak een vals positief streepje. Pas als ie echt duidelijk roze is en je hem niet in rare hoeken hoeft te houden, zou ik blij worden... Succes!
en eentje doorgelopen met water, waardoor ik het streepje iets beter op de foto krijg. Echt drama, hier zie ik hem best wel goed, maar op de foto krijg je hem bijna niet...