Oeh ik was (en ben) echt een spaarkonijn Bierviltjes Trollen Speentjes Postzegels Dierenbeeldjes Balletjes uit inktpatroon van vulpen Lipjes van blikjes om sleutelhangers mee te maken Stenen Veren Schelpjes
Van die knijpbeestjes: https://www.google.nl/search?q=knijpbeestjes+jaren+80&client=safari&hl=nl&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=VZ8fUrGcAsWbtAaD1IDACg&ved=0CAkQ_AUoAA&biw=1024&bih=672#biv=i%7C0%3Bd%7CUbjV_iSMTnTvvM%3A
Sigarenbandjes toen ik klein was (en mijn opa een overschot aan die dingen bij elkaar rookte). Vanaf een jaar of 15: vriendjes...
Schelpen (edel)Stenen Postzegels Houten ijsstokjes (ik wou er iets van gaan bouwen haha) Zeepjes (die ik vervolgens ging "raspen" en in stof doen om geurzakjes te maken) Verder weet ik het even niet meer haha.
Oh, wat ik ook nog verzameld heb.. Afgebroken punten van (kleur)potloden.. Als je 6 keer achter elkaar bij de juf kwam om je potloden te slijpen, werd ze altijd boos, want dan wist je dat je het expres had gedaan om je verzameling uit te breiden