Donkere streep op de buik of navel al naar buiten gekomen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door twijfelaartje, 6 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    ik heb nog steeds een streep......vind ik niet erg, is het laatste beetje waarmee je aan de buitenkant kunt zien dat ik zwanger ben geweest.....

2. Cleo

Cleo Actief lid

1 nov 2005
    471
    0
    0
    mijn navel plopt er alleen uit als ik moet lachen. ;)
    Ik heb wel een streep over mijn buik lopen. Met een week of 16 begon er een heel licht streepje van schaambeen tot mijn navel te lopen. Deze werd langzaam aan steeds donkerder. Vanaf 25 weken zette de streep boven mijn nave door. Ook mijn navel is donkergekleurd.

3. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    hahaha ik heb die lijn al sinds week 14 ofzow en sinds week 18 is hij steeds lichter geworden, had het even gevraagd hier aan de vk en die zegt dat die streep onder hormonen wordt gemaakt, en toen was ik ontzettend misselijk en toen mijn misselijkheid over ging , was me streep ook bijna weg.... en tja ben een donkere dame hihi, en me navel... nope geen last van :(

4. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Bij mij is van geen van beiden sprake

5. Agapi

Agapi Bekend lid

31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Ik had opeens een streep na de geboorte... :(

6. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Deze keer geen streep op m'n buik, en navel zit nog net niet te puilen.
    Maar haar! HAAR!
    Net zo'n sekslijn bij een man...
    Ik heb buikhaar :(
    De gynae zegt dat dat na de bevalling terug uit valt, nou ik hoop dat hij gelijk heeft :(

7. rianne23

rianne23 Actief lid

1 feb 2007
    401
    0
    0
    ergens in friesland
    bij mij geen streep ontdekt. de navel blijft net onder de oppervlakte. en haargroei op mijn buik heb ik ook.donkere haren :x

8. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ik heb bij beide zwangerschappen geen van beide gehad...dus tis niet zo dat je het altijd krijgt hoor meid...

maak je niet ongerust alles groeit goed dus tja wees maar blij dat je er geen last van hebt...

liefs smoekie :D

9. Niet meer actief

ik heb ook een streep en ook een beetje een plopnavel.. vind het zelf heel mooi lijken!

10. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    @ ranni: Hier ook van die donkere, hatelijk gewoon!

11. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Ik heb eigenlijk altijd al een lijn van onder mijn ribben tot onderaan gehad, wel licht maar toch zichtbaar, dus misschien heb ik dan wel meer aanleg tot een zwangerschapslijn? Ik vind het wel grappig, zo'n lijn op je buik (zolang het anderen maar niet opvalt in de sauna of zo ;))

12. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
  13. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ik heb nog geen lijn en hoop eerlijk gezegd ook dat ie wegblijft. al ben ik wel een meid met donker haar en donkere ogen en vrij veel pigment. Maarja vind zon streeep zoo lelijk

mijn navel was altijd enorm diep en ik kan nu makkelijker de bodem van mijn navel zien :D
    ik weet niet of en wanneer dat veranderd

14. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Een lijn heb ik niet en een echte plopnavel ook niet.
    Wel is m'n navel bijna verdwenen en zit er een soort van 'toetje' aan de bovenkant ;)

15. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Mijn navel begon met 18 weken al een beetje
    eruit te puilen, en de donkere streep met 17 weken ongeveer, nu is ie al aardig donker.

16. kristel

kristel Niet meer actief

Ik heb nog nooit een donkere streep gehad of een uitpuilende navel, nu ook niet.

17. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Mijn navel was altijd heel diep en nu is het zoals het normaal hoort te zijn :) .
    Ben benieuwd of het zelfs nog nmaar buiten gaat komen. Een streep heb ik niet. Het zou mij eerlijk gezegd beide niets uitmaken, hoort er gewoon bij en ik vind het niet lelijk.

18. Lieverdjuh

Lieverdjuh Bekend lid

10 aug 2006
    568
    0
    0
    Ook mijn navel komt naar buiten.
    En een hele licht lijn onder me navel, je moet echt goed kijken om t te zien.

19. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

jip hier een duidelijke lijn, en ligt eraan hoe het kind ligt.. want normaal heb ik geen plof navel maar gisteren weer wel

20. PrutskeKim

PrutskeKim Actief lid

31 mei 2006
    228
    0
    16
    hier donkere haartjes :(
    en ja men navel is ook naar boven aant komen ik denk eraan om men piercing uit te doen maar heb schrik voor een groot litteken..

groetjes

Deel Deze Pagina