ik heb nog steeds een streep......vind ik niet erg, is het laatste beetje waarmee je aan de buitenkant kunt zien dat ik zwanger ben geweest.....
mijn navel plopt er alleen uit als ik moet lachen. Ik heb wel een streep over mijn buik lopen. Met een week of 16 begon er een heel licht streepje van schaambeen tot mijn navel te lopen. Deze werd langzaam aan steeds donkerder. Vanaf 25 weken zette de streep boven mijn nave door. Ook mijn navel is donkergekleurd.
hahaha ik heb die lijn al sinds week 14 ofzow en sinds week 18 is hij steeds lichter geworden, had het even gevraagd hier aan de vk en die zegt dat die streep onder hormonen wordt gemaakt, en toen was ik ontzettend misselijk en toen mijn misselijkheid over ging , was me streep ook bijna weg.... en tja ben een donkere dame hihi, en me navel... nope geen last van
Deze keer geen streep op m'n buik, en navel zit nog net niet te puilen. Maar haar! HAAR! Net zo'n sekslijn bij een man... Ik heb buikhaar De gynae zegt dat dat na de bevalling terug uit valt, nou ik hoop dat hij gelijk heeft
bij mij geen streep ontdekt. de navel blijft net onder de oppervlakte. en haargroei op mijn buik heb ik ook.donkere haren :x
ik heb bij beide zwangerschappen geen van beide gehad...dus tis niet zo dat je het altijd krijgt hoor meid... maak je niet ongerust alles groeit goed dus tja wees maar blij dat je er geen last van hebt... liefs smoekie
Ik heb eigenlijk altijd al een lijn van onder mijn ribben tot onderaan gehad, wel licht maar toch zichtbaar, dus misschien heb ik dan wel meer aanleg tot een zwangerschapslijn? Ik vind het wel grappig, zo'n lijn op je buik (zolang het anderen maar niet opvalt in de sauna of zo )
Zijn er hier ook meiden die al last hadden van een lijn voor ze zwanger waren? De lijn op mijn buik is zelfs wat donkerder geworden, zonder zwanger te zijn. Zijn er nog meiden die dit hadden? http://www.zwangerschapspagina.nl/album_pic.php?pic_id=14882 Groetjes, Sandra
ik heb nog geen lijn en hoop eerlijk gezegd ook dat ie wegblijft. al ben ik wel een meid met donker haar en donkere ogen en vrij veel pigment. Maarja vind zon streeep zoo lelijk mijn navel was altijd enorm diep en ik kan nu makkelijker de bodem van mijn navel zien ik weet niet of en wanneer dat veranderd
Een lijn heb ik niet en een echte plopnavel ook niet. Wel is m'n navel bijna verdwenen en zit er een soort van 'toetje' aan de bovenkant
Mijn navel begon met 18 weken al een beetje eruit te puilen, en de donkere streep met 17 weken ongeveer, nu is ie al aardig donker.
Mijn navel was altijd heel diep en nu is het zoals het normaal hoort te zijn . Ben benieuwd of het zelfs nog nmaar buiten gaat komen. Een streep heb ik niet. Het zou mij eerlijk gezegd beide niets uitmaken, hoort er gewoon bij en ik vind het niet lelijk.
Ook mijn navel komt naar buiten. En een hele licht lijn onder me navel, je moet echt goed kijken om t te zien.
jip hier een duidelijke lijn, en ligt eraan hoe het kind ligt.. want normaal heb ik geen plof navel maar gisteren weer wel
hier donkere haartjes en ja men navel is ook naar boven aant komen ik denk eraan om men piercing uit te doen maar heb schrik voor een groot litteken.. groetjes