Ik weet niet of iedereen het heeft maar ik heb sinds de zwangerschap. Een donkere streep over mijn buik heen en deze word steeds donkerder. Wie heeft deze streep nog meer en weet waarvoor je die in een keer krijgt en waarom die steeds donkerder word? (K) Shirley
Is normaal, tijdens de zwangerschap heb je meer pigment door de hormonen. Ik had een hele donkere over mijn hele buik lopen. Begint nu pas weg te trekken.
Bij mij begint ie ook helemaal van net onder de borst tot helemaal beneden..... Was gewoon benieuwd en vroeg het me af...
krijg je vast een jongetje Dat is teminste wat ik wel is gehoord heb.. het zal vast wel een van de bakkerpraatjes zijn, maar vele die ik ken met een streep op de buik hebben echt een jongetje....
NOu, er zeggen ook veel mensen tegen mij dat ik een jongetje krijg, want meisjes nemen de schoonheid van de moeder weg en er is nog geen verschil in mijn uiterlijk te zien...... ......en ik weet wel beter Bakerpraatjes volgens mij! Maar die streep, vind het ook wel wat hebben! Hoort er helemaal bij toch?
Hier ook een streep, ben de naam even kwijt. Wel zwanger van een meisje trouwens. Tot zover de bakerpraatjes.
ik heb die streep ook maar wel heel lichtjes. éen vriendin van mij had die streep ook maar die van haar was heel donker is nu wel weg getrokken. ik vind het ook wel wat hebben die streep. het hoort erbij bij de zwangerschap. groetjes
Linea negra heet dat toch? Ik heb m alleen over de bovenste helft van mijn buik lopen, en dan nog scheef ook maar hij is gelukkig heel licht.
vor diegene die hem niet wil, volgens mij veel smeren met olie...doet mijn nichtje en die heeft hem nog niet en die is bijna 7 maanden. olie helpt ook tegen striae. Marijn
Ik heb hem ook, en er beginnen nu donkere haartjes op te groeien Het schijnt te komen doordat je buikwanden gaan scheiden en daartussen hoopt zich pigment op, de een heeft het wel en de ander niet. Ik vind hem wel grappig!