Hoi Dames, Krijg net een raar pakket binnen van de CZ ( althans ik vind het raar ) Ik kreeg een grote doos binnen met daar een hele leuke knuffel ( zetje Zebra ) maar ik er zaten ook dingen in waarvan ik dacht wat moet ik hier nou mee... Ik zal het ff vertellen ik heb bij hun die kleine aangemeld en gezegd dat ik in het ziekenhuis ga bevallen, nou zitten er in die doos allemaal spullen in die je nodig hebt om volgens mij thuis te bevallen want het lijkt me sterk dat als je in het ziekenhuis gaat bevallen dat je dan al deze spullen zelf mee moet nemen hahaha... Dit zat er in : * Potje Alcohol * 3 pakjes met desinfecterd gaas. * 6 van die doeken die ze onder je leggen als je gaat bevallen zo'n groene doek * 2 grote pakken met watten * 2 grote pakken met zwangerschapsverband * rolletje met dat bruine plakband * handcreme ( mijn vriend dacht glijmiddel ) Dit was het wel zo'n beetje... Zouden ze daar bij het CZ nou denken dat ik thuis ga bevallen ofzo? of moet je dit nou serieus zelf mee nemen naar het ziekenhuis? sorry hoor als het een stomme vraag is "
Nee dat is gewoon je kraampakket! Die krijg je ook als je in het ziekenhuis bevalt.. Veel van de dingen gebruik je ook nog na de bevalling..
Weet je wat het is ik heb idee dat ze denken dat ik thuis ga bevallen ofzo.... hahaha ik kan nu wel leuk doktertje gaan spelen nee hoor grapje...
idd dat is gewoon je kraampakket ik ga ook in tziekenhuis bevallen en ik heb ook zn doos binnen gehad van t cz! groetjes krulliewullie
Precies wat de meiden al zeiden Veel spullen gebruik je ook na de bevalling, bv die grote pakken met maandverband, dat flesje alcohol (voor de thermometer) en dat flesje met desinfecterende zeep is voor je handen, dan hoef je niet iedere x je handen te wassen. Ik kreeg dat pakket ook heeeel snel jessica
Zetje zebra?haha ik al denken wat is dat in hemels naam haha...altijd leuk weer een knuffel! Zit er verder nog iets leuks in? beetje nieuwsgierig haha groetjes
Op Zetje Zebra na zit er niks leuks in de doos. Overigens zit er in de doos ook matrasbeschermer, ook wel handig om op je bed te leggen ook al beval je thuis. Het zal wel duurder zijn om twee pakketen te maken, een voor thuis en een voor ziekenhuisbevalling. Bovendien kan je altijd op het laatste moment nog beslissen dat je thuis wil bevallen als je niet vanwege medische indicatie in het ziekenhuis gaat bevallen, dan is het wel zo handig dat je het pakket ook hebt gekregen. Ik werd zelf niet heel blij toen ik het pakket opende. Het kwam opeens erg dichtbij. Vind het soms erg spannend en zie ik best tegen de bevalling op.
het enigste handige vond k de hand creme van die blauwe matjes waar je de kleine op kan leggen wat ze bij het CB ook gebruiken voor als ze gaan plassen (gebruik m altijd als youame in bad is geweest)
Ach ja Zetje zebra is wel leuk maar das ook het enigste hahaha... Maar ik weet in ieder geval dat het hoort... thanx allemaal...