Dag meiden Drie weken geleden heb ik een diagnostische laparoscopie gehad (cystjes op de eierstokken, maakte geen eitjes aan, eileiders en baarmoeder in orde). Na 2 weken geduldig wachten mochten we vorige week weer beginnen klussen. Nu zijn mijn tepels al enkele dagen pijnlijk en gevoelig en mijn borsten zijn heel zacht. In mijn buik voel ik ook vanalles. Dus begint het bij mij hier vanalles door mijn hoofd te spoken... ben ik zwanger of maakt mijn lichaam me iets wijs? Verder weet ik niet of ik mijn eisprong al gehad heb en of ik er één gehad heb. Is nog een beetje afwachten na die operatie. Wat denken jullie, zou ik zwanger zijn? alvast bedankt groetjes, L
Tja, er is niks van te zeggen tot je een positieve test hebt... tot die tijd kan alles alle kanten nog op... succes!
Hey Jelske, ben jij er ook nog? Helaas nog niet zwanger zie ik. Ik zag dat er al een heleboel meiden uit "ons" oude topic "net gestopt met de pil" van een maand of 5 geleden al zwanger zijn. Sorry dat dit zo off topic is. Groetjes, Noa
@Lolake, vorige week ben je pas begonnen met klussen, stel dat je net daarna je eisprong heb gehad zou dat kunnen betekenen dat je zo'n beetje nu een innestelling zou plaatsvinden en je over ruim een week pas zou kunnen testen. Maar dat is denk ik nog allemaal een beetje voorbarig, daarvoor weet ik ook te weinig van de operatie bijvoorbeeld hoeveel je lichaam nodig heeft om te herstellen, wanneer je laatste menstruatie is geweest, of er hormoonwaardes zijn bepaald om te kijken waar je in je cyclus zit en of er medicijnen bijvoorbeeld clomid is gegeven om een eisprong op te wekken. Meestal krijg heb ik de week na mijn eisprong last van gevoelige borsten. Wat je kan doen is na de eerst komende menstuatie beginnen met je temperatuur bij te houden op fertilityfriend.com en daarnaast ovulatietesten, dan ga je in iedergeval zicht krijgen op je cyclus en kan je dubbel checken of je uberhaupt een eisprong hebt. Ik duim voor je dat je snel zwanger raakt, succes Nina
Zal het inderdaad even moeten afwachten. In ieder geval bedankt. Veel suc6 allemaal om die ene droom waar te maken. Groetjes