even een vraagje voor een vriendin, die heeft gisteravond een test van de etos gedaan. De test leek negatief dus ze heeft hem weg gegooid. Vanavond ziet diezelfde test er zo uit.. dit is dus de test van gisteravond. Kan dit nog een indroger zijn, zo duidelijk en zo roze? Bekijk bijlage 570986
Haha vond ik ook maar ze heeft nog 1 test en die gaat ze morgenochtend doen. Wat opzich ook wel verstandig is
Jammer dat ze nog maar 1 test heeft anders had ik haar nog wel kunnen overtuigen om hem nu te doen.. Nu moet ik dus ook (ongeduldig) afwachten tot morgen.
Haar vriend heeft haar overgehaald om nu bij AH nog een test te kopen dus ze gaat vanavond nog testen! Hahaha vind het nog spannender nu dan als het voor mezelf zou zijn!
Daar was alleen clearblue met wekenindicator. Dus beter nu die streepjestest en als die wat laat zien dan evt morgen die CB?
Zwanger toch? Die van testpoint kun je officieel pas 1 dag na NOD doen.. foto is na 4 minuten gemaakt. Bekijk bijlage 571004
Ik zie hem hoor! Wat bijzonder dat je dit met je vriendin en haar vriend mag delen. Zal een mooie vriendschap zijn