ben is de enige muts...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sandramarije, 24 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandramarije

sandramarije Bekend lid

17 jan 2013
    665
    1
    18
    ...Die iedere dag meermalen in de spiegel kijkt om te zien of mijn buik al meer is gegroeid???? :p
    Morgen ben ik 31 weken en ik heb het gevoel dat mijn buik niet de grootste buik is... baby groeit goed hoor dus daar ligt het zeker niet aan... maar voor mij mag ie wel wat groter hahahaha.
    Dus ik kijk er bijna de hele dag naar (alsof ie daardoor ineens harder zou groeien... duh)

2. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Ik kijk niet in de spiegel om te zien of mn buik al gegroeid is, maar ik kijk wel vaak in de spiegel omdat ik zo verliefd ben op mijn buik, haha.
    Ik ben morgen 36 weken zwanger en nog lijkt het wel of het niet tot me doordringt dat er een kleintje in me groeit, waardoor ik steeds weer in trance voor die spiegel sta.... :D

3. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    haha :)

Ik kijk ook niet zozeer om te zien of hij weer gegroeid is, maar kan ook heerlijk genieten van mijn buik. Gewoon prachtig om te zien en aan te raken, echt genieten! :)

4. KimHv

KimHv Actief lid

12 nov 2012
    333
    1
    0
    Mijn dochter van 3
    Rotterdam
    Wat lief en mooi. Ik heb dat niet zo. Verheug me er wel een beetje op mijn oude figuur weer terug te hebben en alles weer makkelijk kunnen doen haha.

5. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    ik kijk juist niet in de spiegel nu. ik vind mezelf zo lelijk en dik. alleen de badkamer spiegel om mijn haar te doen maar verder niet. Als ik langs ramen oid loop, kijk ik ook gauw de andere kant op

6. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Ik geniet echt van mijn buik....
    Van de rest van mn lichaam kan ik op dit moment echt walgen.
    Ik hou namelijk echt verschrikkelijk veel vocht vast. Alles is opgezet en dik. Mijn gezicht is rond, mijn voeten staan op knappen, mijn schouders lijken wel kilo's vet te bevatten....

Maar die buik....... Ja, die vind ik echt het einde!

7. zwaantje1985

zwaantje1985 Actief lid

9 apr 2013
    316
    1
    0
    Hier nog zo een muts... ik kijk in alle ramen.. spiegels enz.. of me buikje wel goed uit komt in mijn kleding.. van morgen schrok ik toch best wel.. van bovenaf gezien lijkt mijn buik eigenlijk gewon normaal, alsof hij er altijd al zo zat... en toen keek ik in een raam en van de zijkant is hij dus echt al groot aan het worden, echt grappig vond ik dat.. vind het geweldig om zwanger te zijn, maar het voelt toch ook weer heel normaal, alsof hij er altijd al was.. maar met sommige dingen word het nu toch best onhandig.. zoals afwassen.. vraag me toch af hoe dikke mensen dat doen zonder er een rugprobleem aan over te houden..
    Maar ook veters strikken en tussen dingen door lopen waar je normaal tussen zou passen ;) Dat soort dingen ..

8. NorinaM

NorinaM Lid

31 mrt 2013
    20
    0
    0
    Rotterdam
    Ik hier ook hoor ben bijna 16 weken dus mn buikje gaat nu egt beginnen!!
    iedere ochtend kijken of ik al verschil kan zien.
    ahhaha wel leuk !!

9. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Heb precies hetzelfde.
    Ben het stiekem een beetje zat en wil erg graag me lichaam weer terug. (Sssttt hahah)

10. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Heb het bij me vorige zw schap gedaan had een hele bescheiden buik en ik was 6 mnd en niemand kon wat zien (buitenstaanders) en dat terwijl ik slank ben...

Nu merk ik dat het wel wat sneller groeit als ze vragen hoe ver ben je en ik zeg 18 weken staan ze met een bek vol tanden zeg maar ...en met de uitspraak waar heb je het zitten

Ik zit er zelf niet mee dat ik geen grote toeter heb zoals vele meiden
    Voordeel is dat het me nu (nog niet) in de weg zit en nog alles kan doen

11. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Ik vind t prachtig! Heb me nog nooit zo vrouwelijk gevoeld als nu met die toeter! Manlief is er gelukkig ook helemaal weg van ;)

Ik denk af en toe ook wel dat ie niet meer groeit, maar als ik dan de foto's van de weken ervoor terug kijk, dan zie ik toch echt wel verschil! ;)

12. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    17 weekjes en niks kunnen zien hier :)
    Het is alweer de 2de maar denk niet dat het bij mij gigantisch gaat groeien hoor, was bij de eerste ook super bescheiden

13. leonie85

leonie85 Lid

9 jan 2013
    32
    0
    0
    financiele dienstverlening
    Brabant
    ook ik ben zo´n muts!!!
    Ik heb voor 23 weken een minimaal buikje en kan niet wachten tot ik trots mijn buik aan iedereen mag laten zien.
    Nu denkt iedereen dat ik misschien een kilo ben aangekomen, maar ze staan allemaal te kijken als ik zeg al over de helft van mijn zwangerschap te zijn en dat mijn (niet-meer-zo-strakke) buikje niet van te veel ijs eten is. grrrrrrr haha

Dus ja, elke dag kijk ik in de spiegel, elke week maak ik foto's om een verandering/groei te detecteren haha

Leuk toch!!!

14. Derbi

Derbi Niet meer actief

Ik vind mijn buik ook geweldig!!! Mensen vinden het bescheiden voor een tweeling, nou mijn man en ik vinden hem huge :D Ben er heel trots op! "helaas" ben ik em over een paar dagen kwijt dus ik ga er nog even van genieten :)

15. Brabantsmeisje

Brabantsmeisje Bekend lid

13 jul 2012
    923
    46
    28
    Vrouw
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    Ik doe het ook hoor, ben zo trots op mijn buik. Nu is onze man ook echt een flinkert haha, dus daar hoort natuurlijk ook een flinke buik bij ;)

16. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.161
    0
    0
    Ik hou ook van mijn buik :p Maak elke dag foto's en let er op of m'n buik goed uit komt in kleren...

Krijg van iedereen te horen: wauw, wat een grote buik heb je al zeg!

Alleen ben ik echt veel aangekomen en kan ik steeds een maat groter van alles kopen :(

17. meliez

meliez Actief lid

26 apr 2013
    324
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    Gelukkig lees ik hier dat meerdere nog geen buik hebben bij 18 weken. Ik heb ook nog helemaal geen buik, het is meer dat het lijkt alsof ik te veel gegeten heb. Hij is nog heel erg bescheiden en hoor ook van iedereen dat je het echt niet kan zien dat ik zwanger ben. Ben wel benieuwd wanneer ik een buik krijg, stiekem hoop ik dat ik niet te veel 'uitzet', want dan ben ik daarna weer wat sneller terug bij mn oude figuurtje.
    Of is dat een te egoïstische gedachte?

Deel Deze Pagina