Harde buiken?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Ellen291982, Apr 28, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik heb even een vraag. Ik heb de laatste paar dagen last van een krampachtig gevoel. Het komt houd even aan en trekt dan weg. Ik heb het vooral als ik zit of even sta. Het gevoel voel ik vooral in het midden van mijn buik. Zijn dit harde buiken? Ook heb ik soms last van pijn bij mijn liezen/blaas. Zijn dit indalingsweeen?

2. Nadia77

Nadia77 Actief lid

Dec 24, 2007
    286
    0
    0
    Het zouden zeker harde buiken kunnen zijn, maar als je ook pijn hebt bij je blaas dan zou je ook wel eens een blaasontsteking kunnen hebben... hou dat vooral in de gaten want dan kun je toch het beste naar je huisarts voor een kuurtje (toevallig heb ik aan het einde van mijn zwangerschap 2 weken lang gedacht dat ik weeen had in combinatie met harde buiken, bleek het dus een blaasontsteking te zijn... :)).

Succes!

3. Ellen291982

Ik heb pas mijn plas 3x laten nakijken. 2x door de dokter en 1x op kweek gezet in het zh. Daar kwam niks uit. Ik voel het ook meer in mijn liezen. Ik ga vrijdag naar de vk en zal het aankaarten. ik hoop niet dat het nu wel een blaasontsteking zou zijn.

4. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    klinkt wel als harde buiken. Heb het ook sinds een paar weken. Mn buik word dan ook helemaal hard. Heel vervelend gevoel. Ik krijg dan ook last van mn blaas, het was geen blaasontsteking. Zou het idd even aangeven, zeker als je er vaak last van hebt.

5. Ellen291982

Ik ga het aangeven want gister had ik er heel veel last van. Dankjullie we voor de antwoorden

6. banjabes

banjabes Fanatiek lid

Jun 29, 2008
    2,134
    0
    0
    Ik had laatst ook een hele drukke dag en toen kreeg ik ook een
    hele harde buik en die kwam die dag een paar keer terug. Het deed
    geen pijn, maar het was wel een vervelend gevoel. Ook bovenin was het helemaal hard.
    Ik heb iets rustiger aan gedaan en nu heb ik er geen last meer van gehad!

Groetjes Banjabes

7. R1lana

R1lana Fanatiek lid

Mar 24, 2009
    4,465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Het klinkt idd als harde buiken
    voelt je buik aan als een leren voetbal als je het voelt trekken ?

8. Ellen291982

Hij voelt hard aan ja. En als ik voel dat het wegtrekt voel ik echt dat mijn buik minder hard is.

Ik was vanmorgen bij de vk en het ook vergeten te zeggen. Maar na deze keer heb ik het niet vaak meer gelukkig. Gewoon af en toe op een dag. Dan doe ik het wat rustiger aan.

Share This Page