Af en toe pijn links en rechts onderin buikie

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lemi, 29 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hai allemaal.

Vandaag had ik af en toe een beetje steken links en rechts onderin mn buik. Niet heel pijnlijk, dat gelukkig niet. Alleen vroeg ik me af of dit een slecht teken is of wat het kan zijn. Weet iemand dit? Heb geen bruin/rood verlies.

Bedankt

2. pocahontas

2 mrt 2009
    55
    0
    0
    Amsterdam
    Dit is het groeien van je baarmoeder wat je voelt, heb ik ook last van!
    Maar bij mij is het mijn tweede zwangerschap dus ik herken het van mijn dochtertje.
    Geen zorgen maken!
    xx

3. Meryl

Meryl Bekend lid

30 jan 2009
    737
    0
    0
    Had het ook rond die tijd hoor Lotte...een soort van trekkerig gevoel in de onderbuik, soms met steekjes. Je leest inderdaad dat dit te maken heeft met de groei van je baarmoeder (er gebeurt heel wat daarbinnen ;) ). Veel succes met je verdere zwangerschap :D

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties!

Ik dacht dat je een groeiende baarmoeder in het midden zou moeten voelen en niet aan de zijkanten, vandaar. En dan ga ik weer zoeken op internet en lees je allemaal verschillende dingen. Heel verwarrend haha.

Liefs

5. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Had dat ook in het begin. Nu ook in de weken dat mijn buik groeit. Als ik weer van die steken krijg is een paar dgn later mijn buik wat groter (of misschien is dat mijn verbeelding :D )

6. Kaatje1978

18 mrt 2009
    18
    0
    0
    Apothekersassistente
    Hier ook last van. Het is wel mijn tweede kindje maar soms vind ik het toch wel eng hoor. Maar goed het hoort er allemaal bij, maar zal wel blij zijn als ik de eerste 12 weken gehad heb.....

Deel Deze Pagina