hart luchten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jesjeenkids, 14 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jesjeenkids

18 okt 2012
    56
    0
    0
    NULL
    heerhugowaard
    vandaag 27 weken zwanger al meer dan 4 weken last van hevige bekkeninstabiliteit laatste week erg extreem geworden veel pijn met lopen zitten leggen waardoor ik ook erg slecht slaap manlief doet zijn best maar werkt hele dagen voorderest loop ik 4 keer per dag heen en weer om de andere 3 van school te halen..en ik ben niet een klagerig persoon..maar als ik is zeg van pff het gaat niet meer ofzo krijg ik te horen dat ik niet moet klagen en hier zelf voor gekozen heb:(tuurlijk hebben we zelf besloten voor een 4de kindje maar ik kies niet voor alle problemen erom heen en vindt van mezelf dat ik mezelf er goed doorheen sla zonder hulp overdag :)het maakt me alleen zo emotioneel om dan toch te moeten horen dat ik niet moet klagen mischien dat 1 van de dames hier ervaring mee heeft :)

2. Edel

Edel Bekend lid

23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - Belgiƫ
    Ocharme meid! Ik heb er niet zoveel ervaring mee. Ik heb twee kids al en doe gewoon ook alles omdat ik ook niet ga werken. Mijn man heeft een heel drukke job. Ik heb ook last van mijn bekken maar niet zo erg en kleintje drukt al behoorlijk op vanalles. Omdat mijn eerste te vroeg was ben ik voorzichtig. Met nog andere kindjes niet simpel he. Als ik thuiskom van hun school dan ruim ik wat op en daarna rusten! Doen. Echt waar! Lichaam heeft het nodig!

3. nono

nono Niet meer actief

Dat vind ik het meest onbegripvol overkomen 'je hebt er zelf voor gekozen' of wat ik vaak hoor 'ach, dat hoort erbij' ja maar dat zegt niet dat je het fijn vind om die klachten te hebben. Vervelend meis, ik hoop dat je hier even je hart hebt kunnen luchten. Hou je taai! Liefs

4. jesjeenkids

18 okt 2012
    56
    0
    0
    NULL
    heerhugowaard
    manlief probeert nu iets te regelen op het werk werkt bij het wnk zodat ie mischien minder uurtjes kan gaan werken ofzo zodat ie niet meer thuis komt en mij huilend aantreft van de pijn wat natuurlijk hartstikke lief is maar niet helemaal de bedoeling en weten uberhaupt niet eens of er zoiets mogenlijk is alleen omdat ik zoveel problemen heb voorderest met school zal het niet makkelijker gaan worden qua halen en brengen want de jongste (5jaar) is licht autistisch dus die wil niet met iemand anders mee behalve papa of mama en er zijn buurtjes genoeg die het aanbieden hoor..voorderest probeer ik als de kids op school zijn zoveel mogenlijk niks te doen maarrrrrrrrr dan gaat het knagen want straks komt er iemand is het niet opgeruimd manlief zegt laat dat los als ik thuis ben trek ik er wel even een stofzuiger en dweil doorheen maar zal wel door de hormonen komen dat ik dat toch niet kan

5. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Stofzuigen met bi is echt heel erg slecht. Niet meer doen dus! Is ook iets van je partner makkelijk in de avond kan doen.

Loop je al bij ee goede bekkentherapeut?

6. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    En kunnen je kinderen niet overblijven? Dat scheelt toch 2x op en neer?

Ik heb geen ervaring met een autistisch kind, maar op zich kun je dit toch communiceren aan je 5jarige? Dat de buuv hem naar school brengt maar dat mama hem komt halen bijvoorbeeld. In beweging blijven is bij milde bi juist goed maar bij hele heftige weet ik dat niet. Ik doe al weken mn oefeningen en denk het zo in bedwang te houden. Dus in therapie!

7. jesjeenkids

18 okt 2012
    56
    0
    0
    NULL
    heerhugowaard
    therapie voor de bi is geen optie bij mij vanwege een laagliggende niet te opereren hernia

Deel Deze Pagina