5 weken zwanger en bruine afscheiding

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door lobke6, 17 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lobke6

    lobke6 Lid

    12 jul 2007
    10
    0
    0
    moeder, verzorgende, opleiding schoonheidsspeciali
    hoi, ik had een vraagje, ik ben waarschijnlijk 5 weken of korter zwanger (ik geef mijn dochtertje van 15 maanden nog borstvoeding, ben erg onregelmatig ongesteld) en heb een keer bruine afscheiding gehad gisteren, vandaag nergens last van, kan pas over twee weken echo laten maken.
    is dit een innestelingsbloeding of een beginnende miskraam.
    heb niet echt buikpijn, soms wat krampjes, ben wel wat misselijk (zwaar gevoel opde maag) en moe.
    ik heb na de geboorte van mijn zoontje ook een miskraam gehad, begon ook met bruine afscheiding maar ging al snel vloeien, voelde me toen ook echt niet zwanger, voel me nu anders.
    heb er zelf toch wel een positief gevoel over, denk dat het allemaal wel goed komt, maar ben ook wel ongerust, probeer er niet teveel mee bezig te zijn maar dat lukt niet echt.
    hoef ik mijn eigen geen zorgen te maken?

    groetjes lobke
     
  2. Brigitte

    Brigitte VIP lid

    25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Lobke,

    niet teveel zorgen maken hoor, want heel veel vrouwen hebben een beetje bloedverlies in het begin. Dit komt door of een gesprongen vaatje in je baarmoedermond en dit kan geen kwaad (kan bij inspanning, moeizame ontlasting, na coitus of zomaar) of het is nog van de innesteling en dit is ook ongevaarlijk. Zolang je idd geen krampjes hebt en het niet helderrood wordt is de kans echt het grootst dat het goed zit. Het blijft spannend, mn als het al eens is misgegaan, maar heb toch maar een beetje vertrouwen in de natuur.

    Groetjes Brigitte
     
  3. lobke6

    lobke6 Lid

    12 jul 2007
    10
    0
    0
    moeder, verzorgende, opleiding schoonheidsspeciali
    hoi, bedankt voor je antwoord, ben erg gerust gesteld, heb na die ene keer ook geen bruine afscheiding gehad, dus maak me nu ook geen zorgen meer.
    en begin me eigen nu ook echt zwanger te voelen, ben erg moe en heb ook wat last van misselijkheid.
    maar ben blij als ik over 1,5 week echo heb gehad dan heb ik een bevestiging dat ik echt zwanger ben, kan het nog moeilijk geloven.

    groetjes lobke
     

Deel Deze Pagina