Ik denk dat het ligt aan je huidskleur en oogkleur, niet alleen aan je wenkbrauwen. Belangrijker is dat je een blond kiest dat écht bij je past, niet zomaar wit blonderen en huppakee.
ik vind dat het wel heel mooi kan zijn hoor! heel apart, mijn vriend heeft ook asblond haar, zwarte wenkbrauwen en blauwe ogen, ik vind het wel apart. maargoed dat is dan natuurlijk.. kweet niet hoe t is als je het 'faked'
ik vind het ook wel kunnen alleen niet te blond en dan zwarte wenkbrauwen.. dan zou ik voor een wat zachtere variant gaan. Maar je wenkbrauwen niet blonderen hoor! dat is zo lelijk! Dat mensen dat doen hihi! uitgroei in je wenkbrauw..
nee die laatste foto is ook van iemand die dr haar EN dr wenkbrauwen heeft gebleekt.. zodat je ziet dat dat ook absoluut niet uitziet...
oh ok, nou nee idd flink mislukt Overigens de onderste van die 4(is het kelly osborne?) vind ik ook lelijk! Maar het is maar net wat voor tint blond je neemt. Mijn vriend is ook blond maar je zou denken dattie lichtbruin is(door de gel)
ts als je het toch besluit te doen wel een foto plaatsen he...ben zelf namelijk ook vrij donker qua haar en wenkbrauwen en heb een beetje een tintje qua huid.....heb me ook altijd afgevraad hoe blond haar bij mij staat...
Zoals Victoria Koblenko? Ik zag haar gisteren even weer in GTST toen ik voorbij zapte.. Ik vind het haar wel heel mooi staan hoor! Maar je moet het wel goed en mooi laten doen, bij de kapper! Anders gaat het een beetje asociaal staan (à la Dunya & Desi.. ) .. Succes!
hahaha ja daar ben ik nou juistbang voor, dat ik eruit ga zien als die meid van dunya&desi ja... maarja, ik probeerde al een foto te zoeken van mijn wenkbrauwen, maar kan geen goede vinde..
als je wenkbrouwen heel donker en dik zijn misschien een idee om ze mooi te laten epileren .. krijg je ook een heel ander gezicht van vind ik .. overigens vind ik het wel mooi hoor , aan de vorbeelden te zien ook
hmm oke , ja dacht dat ik las dat ze ook dik waren maar dat valt dan wel mee ben benieuwd naar je foto ?
ja ze zijn ook wel dik.. maar ook weer niet hhahaaha weet niet hoe ik het uit moet leggen.. ja ik heb al gekeken voor een foto, maar kon geen goede vinden.. ik kijk nog ff
okee.. is al wel een oude, maar me wenkbrauwen zijn nog steeds ongeveer zo. kon geen recente vinden.. ik ben de rechtse..
kijk gevonden , vind ze nog wel dik hoor je wenkbrouwen misschien een keer door een proffesional ( niet afkrakend bedoeld hoor ) in een heel mooi model laten epileren , heb ik ook gedaan en dan kun je t zelf bijhouden je moet wel opletten dat als je het lichter doet dat je wel een lichte huid hebt dan word je snel bleek denk ik gewoon beetje goudblond doen das niet heel licht.. heb ik volgens mij ook wel n beetje wacht ff zoeken View attachment 65086 hmm zie wel dat mn haar hier lichter is geworden door de zon..
Nee aan je haar en huidskleur en wenkbrauwen te zien zou ik het niet doen. Maar dat is mijn mening haha, ik vind het bij mediteraanse vrouwen altijd heel nep staan.