Van Tupperware, ja echt dat is de beste beker die ik tot nu toe heb gehad, ook vriendinnen van me zweren bij die beker, een nadeel is wel, dat ie behoorlijk prijzig is vind ik
Die van tupperware is echt onverwoestbaar. Die van Nuby is ook prima, hebben wij ook. Maar nadat ik er 1 keer roosvicee 50/50 in had gedaan was ie helemaal geel verkleurd. Die van tupperware ziet er nog steeds uit als nieuw, na ruim een jaar gebruik. Bovendien heb je levenslange garantie op de beker! Overigens ben ik geen vertegenwoordiger van Tupperware
Helaas heb ik geen vertrouwen in de garantie van Tupperware. Ik heb best wat tupperware en als er dan iets mee is dan heb ik het volgens hun verkeerd gebruikt, dus geen garantie. Ik heb een beker van Avent gekocht, ze hadden geen goede van Dr. Brown.
Als het goed gaat met de beker wil ik nog een reserve bij de Hema kopen. Maar welke vinden jullie goed? Op de website kan ik nl. niet diegene vinden die we op het kdv gebruikte. zoekresultaten van: "antilekbeker"
Avent is echt drie keer niks, lekt altijd zeker niet anti lek, heb ze allemaal terug gebracht, dr Brown is echt anti lek prima beker. Verkopen ze trouwens alleen bij bol.com nog nooit in de winkel gezien.
Ik heb de antilekbeker van Avent, bevalt hier prima hoor.. en dat terwijl mijn zoon nogal wild is met alles..
Ik hen nog nooit een anti lek beker van avent gehad die niet lekte, echt niet! Als ze eraan drinkt dan druppelt die altijd nog na, dus er komt altijd nog wat roosvicee uit als ze haar mondje van de tuit haalt, bij de dr. Brown is dat niet het geval zodra ze stopt met drinken komt er geen druppel meer uit, en dat is bij avent wel.
Ik zie wel, heb hem nu al gekocht. Als hij lekt ga ik er mee terug. Iemand nog een afbeelding van de hema antilek beker?
Na heel veel ellende met antilekbekers van verschillende merken die wél lekten, heb ik uit wanhoop de goedkoopste (merkloze) gekocht bij prenatal. Daar ben ik erg tevreden over. Hij moet wel met wat geweld open en dicht gemaakt worden, maar dan heb je ook wat. Helaas kan ik hem niet meer vinden, want ik zou er graag nog één bij hebben. Hopelijk zijn ze niet uit het assortiment, want het is echt een aanrader en supergoedkoop!
Deze heb ik ook, maar dan blauw/groen Super bekers, lekken absoluut niet! En ook handig dat zoontje hem niet open krijgt. Draaibekers maakt hij open