Bij mijn tempstaatje bij FF staat een gestippeld kruis. Ik zie wel eens bij staatjes van anderen dat het kruis een 'doorgetrokken' rode streep is. Wat is het verschil? En ik zit nu op 12 dagen na DPO. Mijn staatje zegt dat de testdatum over een week is (dus 19 dagen na DPO). Hoe kan dat?
FF geeft alleen een doorgetrokken streep als je ook andere dingen (ovulatietesten, slijmwaarneming) hebt ingevuld. Op basis van alleen je temp krijg je alleen een stippel-kruis. Daarnaast houdt FF rekening met een langere LF / late innesteling en vandaar dat ie een latere testdatum dan je NOD aangeeft (is ook wel zo veilig omdat het in die eerste week nog vaak fout gaat). Als FF je cyclus een beetje kent gaat ie daarmee rekening houden (ik heb bijv. altijd een LF van 12 of 13 dagen; FF geeft op 15 DPO testen aan bij mij). Ik hoop dat je hier wat aan hebt
Bij mij is vandaag de lijn ineens stippelend geworden op dag 23. daarvoor was hij steeds doorgetrokken. wat betekent dit?
Dat is vreemd ja, bij mij was het juist andersom (eerst gestippeld en daarna doorgetrokken). Is er tussentijds iets veranderd? (slijm anders o.i.d.)
Ik denk het. Ik heb mijn slijm niet bijgehouden en dacht ineens: laat ik het invullen vandaag. Toen ik het weer weghaalde werd de lijn weer rood. Dus ik laat het maar zo. Bedankt voor je reactie!
Als ie van een doorgetrokken streep naar stippellijn gaat is FF meestal niet zeker meer van de eerder aangegeven eisprongdatum. Meer info invoeren helpt dan vaak wel idd