Hallo Ik heb al eerder geplaatst onder Clear Blue Frustraties. Omdat ik overtijd ben en steeds een negatieve test had van CB. Heb nu op dag 34 een test gedaan van predictor. Zie foto. Wat denken jullie?? Zie ik daar een heeeel licht streepje!? CB zei vandaag ook ZWANGER! MAAR CB met de wekenindicator zei NIET ZWANGER. Graag jullie advies want vind t nu wel een beetje spannend worden zo....
Ik zie een streepje hoor, denk dat je nog vroeg bent want deze testjes zijn behoorlijk gevoelig. gewoon even door testen, hopelijk lopen ze mooi op!
Ik zie je streepje wel duidelijk. Hoeveel overtijd ben je? En ben je normal gesproken erg regelmatig of zou het kunnen dat je een late eisprong hebt gehad en dus nu vroeg test?
Ik had eisprong op dag 21. Normaal een lf van 10 dagen. Ben nu dag 34 dus ik denk een late innesteling...hoop ik dan. Zou die theorie kunnen kloppen?
Of je lf is dit keer wat langer, dat kan ook. Ik zou deze test wel als positief beschouwen, daar is hij duidelijk genoeg voor.
ik zie hem ook, maar apart dat gewone cb zwanger aangeeft wn de cb met weekindicator niet zwanger... terwijl deze juist gevoeliger is dan die zonder aantal weken... zelfde urine gebruikt?
+1 met als toevoeging dat de predictor die jij hebt gebruikt nog nooit vals positief heeft getest! Ik denk net als een paar andere dames hier dat je nog erg vroeg bent. Wat ook logisch is als je niet precies weet waar je zit in je cyclus.
Zelfde urine gebruikt ja. Dank voor de reacties. Heb nog een indicatortest van cb gekocht voor over 2 dagen... even geduld hebben dus!
JA ik ben ZWANGER! JOEHOEEE Denk dat t te maken heeft met mn late innesteling. De testen lopen nu mooi op, incl de test van CB met wekenindicator. Nogmaals bedankt voor de reacties.