Schone baarmoeder?

Discussie in 'Miskraam' gestart door ikweetgeennaam, 23 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikweetgeennaam

2 jan 2022
    20
    21
    3
    Vrouw
    Hoi dames!
    Ik ben een beetje ongerust en vroeg me af of er anderen zijn met dezelfde soort ervaring.

Mijn laatste menstruatie was op 1 dec en rond 3 januari had ik een licht streepje op mijn zwangerschapstest. Een paar dagen later liep de test niet op helaas streepje werd steeds lichter (nu vrijwel negatief). Ik ben toen ook gaan bloeden, maar dit is beperkt gebleven tot 3 dagen. Wel meer dan een spotting maar niet zoveel als menstruatiebloed en zonder stolsels. Na die drie dagen heb ik ook geen bloed meer verloren. Nu weet ik vrijwel zeker dat het dus heel vroeg is misgegaan, maar vraag ik mij af of mijn baarmoeder wel “schoon” kan zijn..

Kan pas woensdag terecht voor een echo maar ben benieuwd of er meiden zijn bij wie het ook zo vroeg is misgegaan, die bloed zonder stolsels hebben verloren en ook een “schone” baarmoeder hadden bij de echo.

Thanks alvast!!
    Groetjes.

2. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Wat naar dat het mis gegaan is

Als het rond nod mis is gegaan en er een licht streepje was zal er waarschijnlijk nog geen/nauwelijks zwangerschaps weefsel zijn. Je menstruatie is dan niet anders dan een ‘gewone’ menstruatie.

De kans lijkt me heel klein dat er dan iets achter gebleven is (omdat er nog geen weefsel was)

heb je een foto van de meest donkere zwangerschap test? Dat geeft een indicatie van hoe hoog het hcg was.

3. ikweetgeennaam

2 jan 2022
    20
    21
    3
    Vrouw
    Dank voor je reactie! Fijn om te horen, ik zie namelijk op tegen het slikken van pillen of een eventuele curretage. Dit waren mijn testen (en een clearblue die niet hoger dan 1-2 weken liep).

Bijgevoegde bestanden:

4. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Ik gok dat hcg max rond de 100 geweest is, waarschijnlijk rond de 50/75.
    Dan is het heel snel mis gegaan. De kans dat er dan zichtbaar weefsel is achtergebleven is echt minimaal volgens mij. Simpelweg omdat er dan nog vrijwel geen weefsel is.

sterkte meid en hopelijk snel blijvend raak!

5. ikweetgeennaam

2 jan 2022
    20
    21
    3
    Vrouw
    Dank je wel! Ik hoop dat het snel weer raak is! :):)

6. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.312
    8.792
    113
    Vrouw
    Ik heb met mijn eerste zwangerschap rond de 6 weken een miskraam gehad. Heb toen ook maar 3 dagen bloedverlies gehad nog minder dan een menstruatie. Bij de controle echo was toen niks meer te zien.

7. ikweetgeennaam

2 jan 2022
    20
    21
    3
    Vrouw
    Dank voor je reactie! Mijn baarmoeder was inderdaad schoon. Op naar de volgende ronde :thumup:

Mim89 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina