Hallo meiden, ik had een vraag. Ik kom er zelf niet aan uit en word gek van al deze onzekerheid. Hopelijk kan iemand me helpen ... Mijn cyclussen van een half jaar: 24 - 26 - 25 - 24 - 26 - 25 - ?? Mijn NOD was maandag (uitgaande van cyclus van 24) De donderdag, zaterdag en op mijn nod getest, allemaal negatief!! Maar ongesteldheid bleef uit, op maandag hoogstens wat bruine afscheiding. Maar geen krampen die ik anders wel zou hebben. De woensdag weer getest en ik zag een heeeeeeeel licht streepje. Ik was nu een klein beetje opgelucht. Er zit Hcg in mijn urine, dus er is nog hoop!! Een uur later ging ik naar de wc en bruin, donkerder dan op mijn NOD. Gelukkig was het alleen bruin. Maar mijn opluchting van eerder die morgen was weg ... wat nu?? Toch een cyclus van 26?? Dan zou ik vandaag ongesteld moeten worden. Kreeg later op de dag wel ongi krampen, maar nog steeds heeel donker bruin/rood. Dit heeft de hele woensdag aangehouden. Later op de avond wat roder. Maar heel veel slijm erbij. Dus ik vind het eigenlijk geen ongesteldheids bloed. Het is dik en slijmerig (sorry voor deze details) Heel donker rood. Woensdagavond een test gedaan (ander merk dan de andere die ik al had liggen) Een heeeeeeel licht streepje, bijna niet te zien, alleen met goed licht erop. Dus ook niet duidelijk. Vanmorgen weer gestest. Wel met dezelfde tests als de eerste (KV2v5) En ik zie nog steeds een streepje. Ook wel licht, maar net iets duidelijker dan de KV2v5 van gisteren. Dus nog STEEDS Hcg in urine. :S Maar nog steeds slijmerig bloed ... Wat moet ik nu denken??? Ik heb wel eens gehoord van een Pseudo-Menstruatie?? Dat kan dus ook rood zijn met veel slijm?? Of is het toch ongi en gaat de Hcg nu langzaam weg (wat ik dan niet kan snappen dat het streepje donkerder is dan gistermorgen ...) Innesteling?? Ik zit nu dus 1 dag na NOD (of vanuitgaande cyclus 25 al 3 dagen) Wat moet ik nu??? Ik hoop dat iemand zijn ervaring kan delen als zij ook zoiets heeft meegemaakt ... word er zo onzeker van!! Ik hoor het graag!!! Veel liefs Marjolein
Hoi Marjolein, Het kan zeker innestelbloeding zijn. Het kan helaas ook een mislukte innesteling zijn. Het lastige is dat je het nu niet zeker weet en moet wachten. Ik hoop voor je dat jouw testen steeds duidelijker/positiever worden! Succes!
Kan volgens mij alle kanten op gaan. Als je testen donkerder worden is het positief. Heb je een foto van je beide kv2v5 testen?
Het is moeilijk om ze op de foto te krijgen. Met het blote oog zie je het streepje goed. De eerste test is al helemaal ingedroogd, die van vandaag nog niet. Hier is de foto. Ik wil morgen gewoon weer testen en dan kijken of hij donkerder wordt ... fingers crossed!!!
het kan alle kanten op maar als je overtijd bent moet de streep denk ik haast wel wat duidelijker zijn maar ja bij iedereen is het anders .
Een innestelingsbloeding is maar een heeeel Klein beetje en zeker niet slijmerig! Slijm wijst op je baarmoeder bekleding lijkt me. Ik denk dat je ingesteld bent en je misschien een vmk hebt gehad.
Ik had heel donkerrood en slijmerig bloedverlies na de vroege miskramen, heel anders dan tijdens een gewone menstruatie. Hier was dat dus geen goed teken helaas...
Ik zie het streepje. Ik zou morgen en overmorgen nog eens testen. Als de testen donkerder worden zou het goed kunnen zijn. Als ze lichter worden heb je een hele vroege miskraam gehad.
Hier vanmorgen weer een test ... nog steeds donkerrood, slijmerig bloed. Maar de test lijkt me NET ietsjes donkerder dan gister. Meteen maar de verloskundige gebeld, wilde gewoon weten wat ik nu het beste kon doen. Ze dacht ook aan miskraam, maar toen ik zei dat het ander bloed was dan met menstruatie, kon het weer alle kanten op ... innesteling kon, of bloedvaatje?? Ze hebben voor de zekerheid een echo ingepland op 2 juli. Vanaf dan konden ze pas wat zien. Hopelijk weten we dan meer. Mocht ik echt bloed gaan verliezen kon ik er vanuit gaan dat het een miskraam was. Dus er is nog een beetje hoop, niet veel, maar een beetje Ik heb in ieder geval geen ongesteldheidskrampen dus het voelt ook niet als ongi. We wachten weer gewoon verder ....
Het lijkt me toch als het een VMK is, dat het streepje dan juist lichter moet worden en niet donkerder? Je hcg neemt dan toch af en neemt niet toe? Zoals ik het zie, die test van 13 juni heeft echt een heel licht streepje, maar van 14 juni is toch echt wel iets donkerder. Volgens mij zit het gewoon goed lijkt me? probeer anders over een paar dagen nog even een test, zondag of maandag ofzo Ik wil je geen valse hoop geven in ieder geval, alleen ik zie wel wat jij ziet, dat het streepje donkerder is. Heel veel succes!
Hi Marjolein, Wat een spannende tijd zeg.. Ik hou je in de gaten hoor, in allebei de topics.. En ik denk aan je, want het lijkt me naar om er zo onzeker over te zijn..! Ik heb zelf geen ervaring, behalve dat mijn situatie afgelopen maand hetzelfde leek qua bloedverlies, alleen kreeg ik nooit positieve testen. Echter hoor ik wel van andere meiden die dit ook hebben in het begin van hun zwangerschap en waar het tot nu toe goed gaat! Omdat je testen donkerder worden heb ik er een goed gevoel bij...! Ik hoop en duim voor je dat mijn gevoel klopt!
Hoi Marjolein, Wat spannend allemaal! Ik duim voor je dat het innesteling is.... Ik zou blijven testen, aangezien jouw testen donkerder worden. Succes!
Hoihoi, ik lijk beetje hetzelfde mee te maken. Wel soms wat roder dan weer bruinige afscheiding maar zeker kleur anders als ongesteldheid. Gek genoeg zie je dat verschil. Wel beetje krampen, maar dat alles al bijna de hele week. Testen zijn bij mij negatief, maar echte bekende ongesteldheid tot nu toe blijft uit. Ik zou uiterlijk zondag nod hebben, dus misschien dat ik nog een kans maak, maar ook zeer twijfelachtig. Morgen haal ik nieuwe testen en test, als ik niet toch ongesteld geworden ben, zondag of maandagmorgen weer. Hopelijk is het voor jou raak. En natuurlijk voor mij ook nog! De onzekerheid is inderdaad best lastig. Ik probeer op mijn gevoel en lichaam af te gaan en dan zou het dikke ja zijn. Maar zolang ik geen streep zie, blijf ik natuurlijk twijfelen. Duim duim duim!
Hier een klein beetje positief nieuws, het bloeden is gestopt. Heeft dus wel 2,5 dag aangehouden. Hopelijk is het vruchtje blijven zitten. Testjes waren op, dus zometeen halen en morgen kijken of het streepje donkerder is geworden. Zo niet, dan was het een vroege miskraam. @Joos1978 Voor jou ook spannend zeg!! Ik had voor mijn nod ook een beetje bruine afscheiding daar hoef je je geen druk om te maken. Succes met testen en laat het maar hier even weten of je al een streepje hebt!!! Spannend zeg!!!
Vanmorgen een witte test heb dus een vroege miskraam gehad. Lig nu met verhoging en griep in bed. Zou dat met elkaar te maken kunnen hebben? Het hcg kan toch niet na 2 dagen helemaal weg zijn? Ik ga morgen mijn laatste test doen en dan moet ik me er echt bij neerleggen dat het deze maand over is. Ik hooo mijn ei te kunnen vinden komende maand, cyclus zal wel om zeep zijn nu. Ik ga weer wat proberen slapen en snel beter te zijn. Ben enorm verdrietig, maar ook opgelucht dat ik duidelijkheid heb ...
Wat vervelend meis, ik heb vorige week ook zo in spanning gezeten wat erg he. Bij mij was het ook een vmk. Balen dat het mis is gegaan!
Hoi Marjolein, balen van dit alles he? Ben zelf toch ongesteld geworden. Had ook geen positieve testen. Al was alles zo anders deze keer. Heb zelf het gevoel dat ik dichtbij zat, maar niet is blijven plakken. Omdat alles zo raar en anders is gegaan, test ik morgen nog voor de zekerheid. En als ie wit is, dan is de volgende ronde (hopelijk) dichtbij...volgend weekend ergens zou dan volgende ei in aantocht zijn. Dus op naar de volgende ronde. Succes!