Dag dames, Ik ben een beetje van slag. Zoals jullie in mijn onderschrift kunnen zien kan ik over 8 dagen testen of ik zwanger ben. Ik heb het gemiddelde van mij laatste drie cycli aangehouden (33 dagen). Daarvoor had ik zelf cycli die langer waren. Maar nu bloed ik dus. Wat zal dit betekenen? Heb ik echt zo'n onregelmatige cyclus dat ik nu veel vroeger dan verwacht ongesteld word? Of is het misschien een innesteling? Ik denk niet dat iemand weet wat het is. Maar wilde het even van me af schrijven....
Als het helderrood is dat is het ongi meis , en ja dan ben je het eerder dan jij gewend bent. Bruinverlies is geen ongi . Mis komt je ongi nu dan langzaam weer geregeld. Weet niet hoelang je van de pil af bent , maar de 1 heeft last van ontpillen en de ander niet . Je lijf kan rare dingen met je doen , die zit raar in elkaar.
Het zou inderdaad kunnen zijn dat je wat vroeger ongesteld word je lichaam kan je soms echt niet rekenen die doet wat hij wil mijn nod komt elke maand steeds vroeger alleen deze maand laat ie het even van zich afhangen !!
Ontpillen kan het niet meer zijn aangezien ik daar bijna twee jaar geleden al mee gestopt ben. Ik ga er eigenlijk ook wel vanuit dat het een menstruatie is. Heel gek hoe je lijf je dan voor de gek kan houden. Want ik heb mijn cervixslijm in de gaten gehouden en als ik daar op af zou gaan heb ik vorige week mijn eisprong gehad.
@flex ja ik heb al getest paar dagen ervoor al gaf neg aan ik heb een normale cyclus de symtomen die ik normaal gesproken elke maand heb ,nu totaal niet heb nu voor het eerst andere symtomen maar voor mijn is dit niet raar ben ook een laat tester altijd al geweest dus ik wacht nog even tot donderdag