Hallo dames, iemand ervaring met de donna ovulatie test? klik op de volgende link. http://www.drogisterij.net/index.php?mo ... ercode=255 Ik zoek eigenlijk iets waarmee ik elke dag kan testen. Momenteel heb thuis 10 ovulatietesten. Maar omdat mijn menstruatie deze maand onregelmatig is geweest ben ik bang dat 10 stuks niet genoeg is. Zijn er meiden die iets anders gebruiken of ervaring hebben met de donna ovulatie test met zaklamp. Is het betrouwbaar? graag reaktie. liefs mamatje
meid, haal ze gewoon bij deze site of op sensitest! Daar zijn ze een stuk goedkoper en als je na 8 tests denkt nog meer nodig te hebben, met een dag heb je weer nieuwe! Succes!
Ik dacht dat het betrouwbaar was, heb het een tijd gebruikt maar niet lang... Mijn apotheek verkoopt ze dus ik ga ervan uit dat ze wel werken dan. Maar als ik me niet vergis zijn er tegenstrijdige meningen over te vinden op het net.
Hoi hoi, Heb nog wat rondgekeken op internet kwam het volgende tegen: misschien interessant voor de vrouwen die het niet kennen. Ben aan het twijfelen of ik hem wel of niet moet gaan bestellen. http://www.medi-marketing.nl/index.php? ... Itemid=32/
Ik geloof dat hier een tijdje terug een topic over geweest is met dames met ervaring. Ik denk alleen dat ovu testen een stuk makkelijker in gebruik zijn als zoiets. Oja het werkt trouwens niet met een zaklamp zoals jij in je titel hebt staan maar met een zakmicroscoop.
Als je de goedkoopste testen hebt (de strookjes) kun je ze zelfs in de lengte over de helft knippen (dus de smalle kant nog eens over de helft). Ze doen het dan nog steeds prima en je hebt er twee keer zoveel. Heb je altijd genoeg!
Hoi, Ik zit met hetzelfde probleem. Vandaag eindelijk ongie geworden na een cyclus van 43 dagen ( normaal 33 ). Ik weet ook niet zo goed hoeveel testen is kal bestellen, maar het is wel waar dat je ze zo weer in huis hebt als ze op zijn. En dat knippen klinkt ook wel handig Groetjes MB2005.
Ow das wel slim zeg! Door de helft. Maar helaas omdat dit mijn eerst keer is dat ik een ovulatie test bestel heb ik maar een wat luxere uitvoering besteld. Helaas kan ze niet door de helft knippen. Maar die houden we erin
Ik heb zo'n Donna, maar ik betwijfel of hij werkt. Ik heb er bij mezelf namelijk nog geen ovulatie mee kunnen ontdekken (maar nu heb ik ook pas 1 menstruatie gehad sinds de pil). Het schermpje is ook best wel onduidelijk, en ik heb van meer mensen gelezen dat ze er geen wijs uit kunnen worden. Op een site had ik ook nog gelezen dat wetenschappers hadden vastgesteld dat dat ding niet betrouwbaar is, en dan zelfs mannen 'vruchtbaar' konden zijn als ze die test deden.