ik weet eigenlijk zeker dat ik 4 oktober mijn ei heb gehad want vanaf dat moment heb ik hele zere tepels en dat heb ik altijd na mijn ei. 5 oktober heb ik pas een ovutest kunnen doen omdat ik die niet eerder had en die was nog vrij donker en tot 5 dagen erna werden ze steeds lichter. nu ben ik gisteren voor de zekerheid weer verder gaan testen omdat ik toch een raar gevoel had in mijn buik en nu zijn ze dus weer donker en die van vanavond is nog donkerder maar nog niet top positief zou ik dan misschien toch mijn ei nog niet gehad hebben ondanks de zere tepels en een raar gevoel in mijn onderbuik? normaal voel ik mijn ei ook aankomen maar omdat ik tot 4 oktober aan de pijnstillers heb gezeten heb ik het dus niet gevoeld en momenteel voel ik ook niet iets groeien ofzo wat ik dus normaal wel voel. help ik weet het niet meer ik dacht eigenlijk over 3 dagen een zwangerschapstest te kunnen doen omdat ik dan 12 dagen na ei zit maar ja dat weet ik nu niet meer zo zeker.
volgens mij kunnen ovulatietesten ook donker uitslaan als je zwanger bent. dus zou gewoon een zwangerschapstest proberen over een paar dagen. hou je je temp bij miss is dat een idee om ook te controleren of je je eisprong hebt gehad.
ovutesten sloegen bij mij ook positief aan toen mijn nod eraan kwam... Waarom weet ik niet. En idd kan ook zwangerschap zijn. Zou voor de zekerheid klussen en anders op je nod, die je dacht een zwangerschapstest doen. Hoop het voor je!!!
ja ik geloof er normaal niet zo in dat je een postieve ovu test hebt als je zwanger bent omdat een ovu test niet voor niks een ovu test is maar ik ga nu toch echt wel twijfelen idd. ik heb verder ook nooit getest met een ovu test op nod nou ja zondag dan toch maar een test doen voor de zekerheid als ik nog niet ongie ben en vanavond en morgen nog maar even klussen (wat een straf om te klussen ihih)
Nee ik geloof er ook niet echt in. Maar wordt hier wel eens gezegd. Dus kan bij jou ook zo zijn. Ik ben tot 2x toe een cyclus blijven testen tot mijn ongi omdat ik twijfelde. Toen op vrijdag en zaterdag een positieve test en maandag ongi.. Dus helaas kan nog steeds alle kanten op. Succes!!!
een ovutest kan wel reageren op hsg hier bij niet-zwanger zijn witte ovu's rond nod... en bij zwanger zijn knaltesten
ik wil het eigenlijk niet geloven maar begin nu toch echt wel te twijfelen haahhaha ik zeg altijd tegen andere ovu is voor ovu ZT is voor zwangerschap hahah
hier ook ik kwam erachter doordat ik posi bleef testen met ovutesten toch maar effies een zw test gedaan en ja hoor zo zwanger als maar kan.
ook ik had dit! Echt dagen positief ovu.. ik zat 5 dgn voor nod en nog posi.. heb toen al een zt gedaan en check mn banner zou gewoon een zt doen.. dan weet je het zeker!! succes!!
ja maar als ik idd 4 oktober mijn ei heb gehad dan zit ik nu op dag 11 en dat is toch wel een beetje vroeg om te testen. ik word altijd precies op de 13de dag na mijn ei ongi. de eerste ronde test ik pas na 2 weken postief en toen ging het fout en de tweede keer teste ik op dag 14 getest en toen was hij goed te zien en de dagen erna werd het steeds minder als ik had getest. ben zo bang voor een teleurstelling
Dan zou ik iig tot zondag wachten.. ik heb zelf trouwens op dag 9 of 10 positief getest Ik hoop t zooooo voor jullie!
ja maar jij bent van een tweeling dus dat gaat dan sneller aanmaken volgens mij hahahha ja ik hoop het ook dan zijn we toch nog samen zwanger hiihih. dan kom ik wel langs hoor met een gebakje
meiden ik kon er niks aan doen. ik heb een ovu test gedaan en die was KNALLEND. dus ja na al die verhalen geloof ik het nu zelf ook. kijk maar op het plaatje. zwangerschapstest Bekijk bijlage 101282
wow super meid gefeliciteerd met je mooie posi test nou over een paar dagen knalt het streepje er waarschijnlijk af
Gefeliciteerd! Bij mij reageren ovu testen niet op mijn zwangerschap ik had er ook 1 gedaan dag voor nod en die was zo net als anders. Volgende dag toch een zwangerschapstest gedaan omdat mijn temp hoog was en ben toch echt zwanger