Misschien stomme vraag, maar stel hem toch?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by vruchtje24, Feb 27, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,206
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Je hoort wel eens dat zwangere ook een positief ovulatietestje hebben als ze daarmee gaan testen. Hoeveel zegt dat? Ik bedoel als je dan een ovulatietestje doet en je krijgt een streepje, maar nog zo donker als de controle lijn, is er dan nog een kans om zwanger te zijn.

Ik ben namelijk overtijd, maar durf gewoon niet te testen dit ook ivm teleurstelling bij het krijgen van ons 1e kindje via de mmm. Net dus wel een ovutestje durven doen en die was NIET positief, maar wel een duidelijk streepje. Ik heb ook griep gehad dus misschien wel geen ei en daarom niet ongesteld. grrrrrr irritant dit.

2. esmeralda76

esmeralda76 Actief lid

Nov 1, 2010
    345
    0
    0
    Helaas werkeloos
    Hillegom
    Ik ben niet zo heel thuis in de ovul testen.
    Ik hoor wel vaak dat meiden pos testen met een ovu test als ze al zwanger zijn.
    Alleen raar maar waar, ik had GEEN pos ovu test toen ik zwanger was en het voor de grap deed.
    Ik weet nog steeds niet waarom niet.

Misschien nog even wachten met testen, en dan een echte zw test doen.
    Succes!

3. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    volgens mij zegt het niet zo veel.. heb vanmiddag een ovutest gedaan en die is half positief.. duidelijk een tweede streep (normaal is ie voor en omo wit of een heeeel licht streepje) nu is het teststreepje de helft zo donker.. normaal heb ik de volgende dag mijn piek.. ik durf ook geen test te doen (donderdag is NOD)

4. Amarens

Amarens VIP lid

Dec 24, 2009
    11,522
    3,770
    113
    Zegt eerlijk gezegd helemaal niks... een ovu test is en blijft geen zw- test. Als je het zeker wil weten, dan moet je toch een zw-test gaan doen... Succes!

5. KatrienDuck

KatrienDuck Actief lid

Feb 26, 2011
    267
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb echt geen idee.... heb ook weleens gelezen dat een ovulatietest dan positief blijft.

maar stel je doet een ov. test. De uitslag is negatief.. dan heb je hoop dat t goed is.
    Stel hij is positief, dan ben je toch bang...

dus ik denk dat je echt beter een zw.test kunt doen!

6. linde90

linde90 Niet meer actief

Ik heb net de proef op de som genomen en een ovutest gedaan.
    Die knalt er van af:!

Maar een ovutest is echt geen zwangerschapstest, ik zou me daar niet aan vast houden als ik jou was.
    Er zijn ook zwangeren die niet posi testen met een ovu!

7. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

Jun 16, 2007
    2,054
    2
    0
    tussen hier en daar
    oh het is al geprobeerd hihi ik wou het ook al doen heb nog 1 test over :)

8. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

Mar 14, 2007
    3,785
    15
    38
    Twente
    Ik had bij mijn laatste zwangerschap een negatieve ovulatietest (echt bijna geen streep zelfs!) en 2 uur later met de zwangerschapstest wel een streepje! Dus het kan zeker, dat ie negatief is terwijl je wel zwanger bent.
    Mijn ervaring is dat de ovutesten pas na je NOD positief worden (als je zwanger bent tenminste).
    Gauw een zwangerschapstest doen dus! :D
    Ik duim voor je!

9. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,206
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Bedankt voor de reacties!
    Lara bedankt voor de proef op de som nemen.

Ik heb gisteren toch een zwangerschaptestje gedaan en die was negatief. Ik ga er maar vanuit dat die 2 dagen bruinige afscheiding mijn menstruatie is geweest en dat het zo een rare menstruatie is vanwege de griep die ik heb gehad. Wel heel irritant dat ik nu geen idee heb hoe ik in mijn cyclus zit.

10. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

Mar 14, 2007
    3,785
    15
    38
    Twente
    Jeetje, balen meid! Ik duim voor een mooie cyclus!!

Share This Page