Beste allemaal er was hier een topic over bewust alleenstaand mama wat uiteindelijk vooral ging over gegevens over donor P ook was er een hyves etc. Echter hij heeft mij een mail gestuurd mer dreiging alles te verwijderen. Heb ik niet gedaan, maar tijdens nakijken zag ik dat hij hier kennelijk zelf al voor gezorgd heeft. hyves pagina bestaat niet meer en betreffende topic hier ook niet. wil je meer weten alsnog; stuur me PB en dan geef ik je mijn mail of msn etc. groet
Dat Hyves het verwijdert ok, maar dat ze hier de topic verwijderen?????? Vind ik erg raar!!!!! Ze hadden toch ook alleen zijn naam kunnen verwijderen i.v.m. privacy? Verder is deze site toch bedoeld voor: - ervaringen delen - steun bij elkaar zoeken - informatie zoeken - informatie delen enz enz Er werd hier niet meer dan dat gedaan. Ik neem aan dat we links naar krantenartikelen en zo wel mogen plaatsten? Ter info?
ze hebben het verwijderd vanwege dreigementen van zijn kant uit ging over spermadonor P. heeft 22 donorkinderen inmiddels heeft vrouwen verzwegen over syndroom van asperger wat hij heeft en over andere donorkinderen gelogen zo nog veel meer leugens en misleiding heeft in ad en op internet gestaan hij dreigt nu dus bij iedereen met rechtzaak.... moet hij vooral doen vanuit zijn wajong en met al zijn leugens en misleiding... whaha