Ff een vraagje over een studieboek

Discussie in 'De lounge' gestart door Dahlia, 23 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik heb een studieboek van mijn SPW tijd op Marktplaats gezet. Nu kreeg ik een mail van iemand die van me wilde weten of het isbn-nummer matchte met het isbn-nummer die ze mij gaven. Nu blijkt dat niet het geval te zijn. En ze wilden de tweede druk, en ik kan in mijn studie aan het begin niet vinden of het de eerste of de tweede druk is.

Voordat ik de persoon in kwestie terugmail dat het isbn-nummer niet gelijk is met het nummer van wat hun zoeken: maakt het zoveel verschil, welke druk je hebt?

Staat er dan andere tekst in het boek?

Kunnen jullie snel reageren asjeblieft? Moet namelijk terugmailen..

Alvast bedankt!

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Het boek kan inderdaad best helemaal veranderd zijn of er is bijv 1 hoofdstuk veranderd. Geen idee in dit geval heb een andere studie gedaan. Bij ons op het hbo werd het er in elk geval heel duidelijk bijgezegd als je geen andere druk mocht hebben omdat het veranderd was. En toch had ze er elke keer wel iemand bij met een verkeerde druk. Bij een hoofdstuk was het niet zo erg wel als het hele boek anders was geworden....

3. Merijn

Merijn Niet meer actief

Er is in ieder geval altijd wat veranderd. Soms is dat zeer gering, soms is het echt van groot belang. Ik heb wel eens een oudere versie gebruikt voor een vak maar dat bleek geen goed idee. Veel vragen op het tentamen stonden niet in mijn versie van het boek.

4. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Bedankt voor jullie reacties. Jammer, dan gaat het feest waarschijnlijk dus niet door. :(

Weet iemand of er ook een speciale site bestaat waar je studieboeken tweedehands op kan zetten?

5. Merijn

Merijn Niet meer actief

Deel Deze Pagina