Welke voedings bh cake lingerie/hotmilk ?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door sylvia90, 1 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sylvia90

sylvia90 Bekend lid

23 jan 2012
    634
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet echt een nieuwe.. En heb besloten mezelf te trakteren op een dure goede.. icm me kerstkadotje dit jaar aangezien er eigenlijk geen geld voor is..
    Nu heb ik op het oog:

Luminous van hotmilk,
    Eclipse van hotmilk..
    Licorice Twist van cake lingerie
    Toffee Dark van van cake lingerie

Is er iemand die me 1 aan kan raden?

Luminous en Eclipse heeft mijn voorkeur aangezien ik overal hoor dat dat een goed merk is maar is dat ook wel zo voor mijn 70F? Ook het idee geen beugel vind ik eng bang dat het toch niet ondersteund..
    Ik heb na de zwangerschappen en vorige bv periode aardige "theezakjes" vorm gekregen en wil dus echt een bh die goed ondersteunt en het nog een beetje wat laat lijken maar toch makkelijk te voeden is ( heb nu die van noppies met beugel kwa pasvorm heerlijk maar die voorgevormde cups zijn met voeden toch wat lastig naar beneden te wippen is mijn ervaring ondertussen..

alvast bedankt!

2. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Ik heb geen bh van de merken die jij opnoemt(zou het wel willen ze zijn mooi!) maar wel bh's zonder beugel met 85f/g.het zit bij mij iets lager dan met beugels maar wel genoeg steun.

3. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Ik heb de chic en luminisious ( haha ik schrijf het heel fout) van hotmilk en in maat 75F zijn echt top, zitten heerlijk ben er heel blij mee. Ondersteunt echt genoeg

4. pricilla

pricilla Actief lid

21 nov 2011
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen ervaring mee. Ik ben niet zo goed bedeelt. Heb maar 75b

5. MamaVanAnne

MamaVanAnne Fanatiek lid

21 jul 2013
    1.164
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb de eclipse, hij zit heerlijk, ondersteund perfect 85h, maar in de wasmachine kan hij niet zo goed tegen want hij is bij mij wat gaan rafelen daardoor. Dus ik zou hem dan met de hand wassen als je hem mooi wil houden.

6. MamaVanAnne

MamaVanAnne Fanatiek lid

21 jul 2013
    1.164
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb van cake lingerie trouwens ook een fijne bh, maar dat is met beugel met van die ruitjes achting motief van goudkleur, die ondersteund ook heel goed!

7. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Ik heb een bh van anita met maat 85 i. Vind hem fijn en stevig zitten. Bovengenoemde merken heb ik geen ervaring mee.

8. Hevn

Hevn Actief lid

22 mei 2011
    236
    1
    18
    Ik lees even mee, want ik zoek nogsteeds een hele goede voedingsbh. Zijn deze in de winkel te koop? Op internet bestellen lijkt me lastig omdat ik de maat niet goed weet nu.

Deel Deze Pagina