Zijn hier meiden uit de omgeving Van Amsterdam?of misschien bestaat er al een groepje? Ik heb een zoontje van ruim twee jaar en ben sinds twee maanden terug in Nederland na tien jaar in het buitenland gewoond te hebben.vrienden van me zijn of kinderloos of hebben veel grotere kids. leuk maar ik zou het ook leuk vinden mensen te ontmoeten die een beetje in dezelfde fase zitten met jonge kids!
Haïti mukkie Ik kom dan wel niet uit Amsterdam maar Hoofddorp,is niet zo heel ver van elkaar vandaan. Waar heb je in het buitenland gewoont? Ik ben 33 en woon alweer 15 jaar samen,we k Hebben 2 kinderen,een meid van 6 en een jongen van bijna 2. Ik werk in de avonden van 17.30 tot 20.00 op zich ideaal want dan is mijn vriend gewoon thuis. Hier vooral vrienden zonder kinderen,wat wel eens lastig is om heel spontaan Iets af te spreken. Of juist weer dat sommige het wel heel erg druk hebben waardoor er juist niks af te spreken valt. Werk jij ook? Lijkt mij gezellig om verder te kletsen Groetjes jacqueline
Hoi! Zelf woon ik in Amstelveen!daar ben ik ook geboren en getogen, maar ben naar Athene verhuisd voor de liefde die nu over is.mijn ex en ik liggen in scheiding helaas maar het plan om naar Nederland te verhuizen wilde ik doorzetten. Ik werkte in Athene maar hier ben ik nog zo kort dat ik meer bezig ben met m'n leven op orde te brengen.mn zoontje gaat sinds deze week naar peuteropvang twee keer per week. Wanneer ik wat tot rust ben gekomen wil ik gaan zoeken naar werk, in de hoek van onderwijs. Waar werk je?hoofddorp ken ik redelijk.heb daar jaren geleden op een school lesgegeven! Zijn er nog meer meiden die uit deze omgeving komen of als er al een clubje bestaat, hoe heet dat clubje?
Hai Hè wat leuk Athene. Spreek je ook Grieks? Kan me voorstellen dat je eerst hier alles op orde wilt hebben. Ik werk in Hoofddorp,doe op dit moment schoonmaakwerk,heb ruim 10 jaar gewerkt als afdelingshoofd in een dierenwinkel,helaas kon ik daar niet parttime werken en ben ik de thuiszorg ingegaan.maar tijdens de zwangerschap van de 2e werd mijn contract niet verlengd. Toen ben ik eigenlijk dacht ik tijdelijk schoonmaakwerk gaan doen maar dat bevalt eigenlijk prima. Mis het wel hoor zo de winkel maar ja in een winkel is het erg lastig binnenkomen als je al in de 30 bent. Hier zit dochter in groep 3 en de jongste mag vanaf januari naar peuterspeelzaal. Wat voor werk deed jij in Griekenland? Amstelveen is idd niet zo heel ver hier vandaan. Leuk ook dichtbij Amsterdamse bos enzo. Wij gaan regelmatig naar de geitenboerderij. Wel leuk trouwens dat je hier berichtje plaatst. Ik weet niet wat je uiteindelijke bedoeling is ,afspreken of vooral hier kletsen? Lijkt mij vooral gezellig om leuke contacten op te doen om gezellig wat met kids samen te gaan doen of gewoon bakkie koffie af en toe of bijv een keer in weekend wijntje of wat dan ook en gezellig kletsen. Gewoon leuk contact. Ik heb als je het leuk vind ook whats app. Moet je maar even laten weten als je dat leuk vind Groetjes jacqueline
Leuk jullie reacties! Ik dacht, waar blijven de meiden uit de omgeving haha!moeten toch wel meer zijn? In eerste instantie was ik meer nieuwsgierig of er meiden zijn in mijn omgeving hier op ZP maar afgezien van kletsen kan het altijd tot meer leiden zoals samen dingen ondernemen ook met kids!ben ik altijd voor in haha! Ja de geitenboerderij, die ken ik hihi! Misschien kunnen we dit topic verplaatsen naar een andere plek maar ik weet niet goed hoe dat moet... Kijk even morgen. morgen tweede dag peuterschool voor m'n zoontje! Bonkie, staat jouw dochtertje ingeschreven?ik heb heel snel een plek gekregen.ik wilde per een januari maar werd dus eerder!waar woon je in Amstelveen?(kan ook in pb'tje hoor hihi) Hoop van jullie te horen en misschien nog meer meiden?