Hi, Ben ergens heel erg benieuwd naar. 10 weken zwanger en zit onder de donshaartjes op mijn gezicht.Vooral mijn kin en kaaklijn. Heeft dit iets met het geslacht te maken of met de hormonen???Omdat ik nog maar 10 weken ver ben , ben ik bang dat ik er straks als een aapje uit zal zien.....
Geen idee of het iets met het geslacht te maken heeft maar ik heb die haartjes ook vanaf vrij vroeg in de zwangerschap. Bij mij is het niet erger geworden dan hoe het toen was - nu nog moeten mensen het echt weten om het te zien - dus houd moed: je komt er vast niet als een aapje uit te zien
hey meid,hier hetzelfde,ik heb het vanaf 8 weken zwangerschap,het is vooral in de zon goed te zien. Bij mijn 2 jongens er geen last van gehad en nu ik een meisje krijgt zit het in mijn gezicht en op mijn buik. Volgens de gyn hebben vrouwen die een meid krijgen daar vaker last van,niet scheren,het valt na de bevalling weer uit,je hebt nu dus groot kans dat je een meisje krijgt meid haha.
hie heel licht een snor, ik krijg een jochie T is hier zo licht dat je het alleen als een soort schaduw ziet, ik doe er dus niets aan in de hoop dat het na de bevalling weer weg is. Zowiezo, beetje poeder eroverheen en je ziet het bijna niet meer Misschien nog bleken met citroen sap voor ik op vakantie ga binnekort
zullen wel hormonen zijn, ik krijg altijd haartjes op mijn buik als ik zwanger ben, die verdwijnen daarna ook weer. Mijn moeder kreeg het nadat ze haar eierstokken kwijt was en in de overgang kwam. Als het erg wordt kan je het laten weghalen, gezichtsbeharing wordt vergoed door de verzekering
oei ja, die haartjes op mijn buik heb ik ook maar die vind ik vervelender dan die op mijn gezicht; haartjes op mijn buik zijn namelijk best donker
Bedankt voor jullie reacties. Gelukkig zijn ze blond en niet zwart. Maar in het zonnetje zie ik ze wel en uiteraard in de vergrootspiegel van de badkamer. Het vervelende is dat ik er nu steeds op ga letten .em voor mijn idee zijn dit mannelijke hormonen?????blijkbaar dus niet. Het geslacht maakt me niet zozeer uit hoor,maar ben o zo nieuwsgierig omdat ik in mijn beleving alleen maar roze voor me zie en een meisjesnaam weet en over ze praat. Maar al denk ik dan aan dat donshaar op mijn wangen en kin denk ik....ofja het word toch een jochie.....
uiteindelijk liet ons kleintje zn geslacht niet zien bij de 20 weken echo, maar eerlijk is eerlijk dat maakte me eigenlijk geen drol uit want hij was helemaal gezond! lief wilde het toch wel graag weten dus de week erna een pretecho geplanned en toen was ik weer helemaal in de wolken want we krijgen een jongetje! En nog steeds smelt ik helemaal als ik bepaalde meisjeskleding bij de Hema zie want die is geweldig schattig maar ik krijg hier heerlijk een stoere vent (we wisten ook meteen een naam terwijl we voor dat we het geslacht wisten ook alleen maar meisjesnamen konden bedenken )
Hi Bianca, Grappig,ik had juist een andere gedachte daarover.Dacht dat moet dan wel een jongetje zijn......zie ik het goed dat je pendelt? Op welke manier doe je dat dan? Gr.Yvy