Omdat het toch rauw vlees is, kan blijkbaar listeria in zitten. Is redelijk nieuw want ik kende het niet van mijn zwangerschappen. Bij het voedingscentrum staat nu trouwens bij leverworst: neem niet. Dus ook niet met mate. En roofvissen ook niet eten.
Nog even en we moeten echt over op water en brood.. gaat echt een beetje te ver allemaal. Arme kindjes van mij dan, die krijgen wekelijks wel een plakje salami (tijdens zw), en mn dochtertje is toch echt kern gezond hoor.
Heel veel dingen gaan gewoon goed inderdaad. Maar het kan ook fout gaan en dan kan je jezelf wel voor je kop slaan toch? En het gaat niet te ver, er komen steeds nieuwe inzichten bij. Wees daar blij mee ipv als een klein kind te gaan stampvoeten dat niets meer mag (wat echt reuze meevalt)
Het is niet dat je ze niet mag eten. Maar er zitten wel heel veel e nummers in. Ik vermijdt dat soort troep altijd. Nu in de zwangerschap nog meer.
Maar het aparte is, dat als je op meer uitleg klikt bij leverproducten, je opeens wel weer 1 broodje per dag mag eten