Ons zoontje is nu bijna 5 weken oud en ik was dan ook altijd eerst alle kleding voordat hy ze aankrijgt. Maar nu vraag ik me af tot waneermoet dit ? IK hoor namelijk dat sommigen mensen dit helemaal niet doen en andere tot 6 maanden en sommigen weer altijd wat doen jullie ?
Ik doe het altijd. Doe het voor ons zelf ook dus waarom zou ik het voor die kleine niet doen. kleine moeite met de tijd koop je toch nooit zoveel kleding tegelijk
ik doe het ook altijd. er zit een soort stofje in nieuwe kleding waar je uitslag van kan krijgen ook volwassenen. en ik vind het ook hygienischer je weet nooit wie het aab heeft gehad of uit wat voor vieze verpakking het komt enz.
Mijn kraamzorg vertelde me dat het helemaal niet nodig is. Sinds dien was ik het niet meer. Behalve de rompertjes omdat dat toch helemaal om het lijfje zit.
ook ik doe het nog altijd. de kleidng gaat meteen in de was al het andere was ik nu niet meer zoals knuffels/speelgoed etc.
ik doe lang niet alles meer hoor, doe ik voor mezelf oo niet. Wel rompertjes en pyametjes enz, maar verder laat maar hoor. Hij heeft er geen last van in elk geval.