Hai allen, Waar shoppen jullie? Ik shop meestal online bij H&M, en zo nu en dan bij Esprit (maar dat is maar zelden, soms best prijzig). Ik zat net even te kijken bij Otto.nl. Leuke kleding. Maar in het hele verre verleden heb ik daar wat besteld. (toen bestond internet niet eens, haha ) En de kleding was leuk, maar de service 3x niets. Weten jullie hoe dat nu is? Hebben jullie er wel of geen vervelende ervaringen mee? Nog niet zo lang geleden heb ik wat voor mijn man besteld bij Neckerman. A levertijd was erg lang / B kreeg niet wat ik besteld had / C en toen ik dat aangaf dat ik niet ging betalen, verkeerde levering, reeds retour verzonden deden ze beetje moeilijk (ja mijn man heeft 4xl shirts, en ze stuurde een bloesje maat s, daar komt ie nooit in natuurlijk hahahaha) Dus daar bestel ik niet meer. Ik hoor graag jullie ervaringen, bevindingen. Dank jullie wel voor jullie aandacht!
heb pas geleden toevallig iets bij de otto besteld, en de levertijd duurde erg lang vons ik(3 weken, terwijl er stond dat het direct leverbaar was). maar het zag er goed uit toen het eenmaal binnen was.
Ik bestel het meeste op H&M maar ook wel eens wat besteld op Bon Prix (vond ik kwalicatief vreselijk). Verder heeft Steps onwijs gave rokken en jurken maar super duur.. WE heeft ook leuke kleding maar weet niet hoe de service online is. Wehkamp vond ik wel oke, heb aantal keren daar wat besteld was altijd goed.
Otto duurt heel lang voor je het binnen hebt. Meestal shop ik bij wehkamp, heb je het de volgende dag in huis. Bevalt het niet kan je dat op hun site aangeven en komen ze het de volgende dag weer ophalen. Ideaal!
kleding bij de wehkamp, zo makkelijk om het de volgende dag te hebben en als het niet goed is meteen weer retour te doen. Boeken bij de bol.com, en verder niet zo veel online. Otto vind ik echt een rotzaak, en bonprix vind ik de kleding echt slechte kwaliteit.
Mijn shopadresjes: H&M Shop Online Home - fashionluxury Little Soho | Eyecatching Fashion & Accessories Jurken & Jurkjes van Topmerken | Online je jurk kopen | Dresses Only Online shopping paradijs voor vrouwen. - Fashion, webshops & Trends. - Fashionchick.nl Schoenen & Laarzen - Online bestellen bij - Tango Shoes : J a c k y L u x u r y :
ik bshop best veel online bij de h&m wehkamp hema bij de bonprix heb ik nou al 3x een poging tot bestellen gedaan en telkens krijg ik niks binnen, dan bel je en is het o sorry we hebben dit niet meer op vooraad. dus daar bestel ik niet meer
Een vriendin van me bestelt bij: Sans-online.nl merkkleding. Zelf nog niet gedaan, maar de site ziet er leuk uit! Leuke merken ook.
ik shop veel bij deze winkel erg leuke spullen Disney artikelen en Disney speelgoed kopen Disney-Winkel Groetjes Brigitte
Hahaha, er gaat een wereld voor me open... Ik zie namen voorbij komen waarvan ik nog nooit gehoord heb. Gauw maar ff rondneuzen. Zucht, daar wordt het gat in mijn hand wel wat groter van denk ik
WE heeft ook goede service, heb ik pas nog wat bij besteld! En verder HM al heb ik de laatste geannuleerd omdat de levertijd bleef veranderen.. En Wehkamp!
Ik shop online bij: Bol.com H&M en soms dixons ofzo. Bij H&M vindt ik het soms een nadeel dat de levertijd ontzettend lang is terwijl het vaak in de winkels aan overvloed hangt, maar anagezien ik geen tijd heb om uitgebreid te gaan shoppen.. Verder ben ik wel tevreden over hun service en klachten worden ook altuijd goed afgehandeld.. Moet zeggen dat ik wel probeer te minderen aangezien het gat in mijn hand wel wat minder groot mag worden