ja ik ken het! overal in laatjes, kastjes en potjes ligt wel kleingeld... heb pas weer wat naar de bank gebracht van zo'n 300 euro...! de spaarpotten van de kids ook geleegd en ook zo'n 300 euro samen... ik verzamel nu altijd al het kleingeld en verdeel het over de 3 spaarpotten van de kids.... en 1 spaarpot waar de rest ingaat....
die is goed gevuld! hahahaha. ik heb nu dus ook gestel al het geld wat ik vind is voor de pot en vanuit daar gaan we zie wat we er mee doen laatst vond ik een oud portomonee van vriend lief daar zat 100 euro aan papier geld in! tis maar goed dat ik hem na keek. anders had ik heb zo weg gedonderd
Zo'n grote fles hebben wij ook gevuld met kleingeld haha al het kleingeld wat we vinden in huis gaat in die pot.. zo hebben we ook nog een buis waar allemaal 1 euro munten in zitten en 2 euro munten, helemaal vol.. dus das ook een fijn zakcentje.
zou willen dat ik zon dood kapitaal in huis had hier geen zwervend losgeld. alleen de spaarpot van dochterlief is goed gevuld. maar die plundert dan ook regelmatig mijn portomonnee leeg om hem te vullen
hmm, hier zwerft niets, man geeft nooit wat uit, en ik maak alles op. We hebben nog niet eens een spaarpot voor Boaz haha, moeten we ook maar eens aanschaffen.
Wij hebben een oude spaarpot op de schouw staan en een bakje in de gang in de kast waar we altijd kleingeld ingooien, denk dat daar ook wel een aardig bedrag in ligt!
alleen een spaarvarkentje van Ons kleintje, met 25 euro erin, de rest ligt in mijn tas (hoogstens 3 euro bij elkaar) we pinnen eigenlijk altijd. ik vind die smirnof fles wel cool.
Hier alleen een rabobank spaarpot die alleen door de bank geopend kan worden. Mijn vriend gebruikt nooit geen portomonnee en alles wat ik in zijn broekzakken vindt voordat deze de was in gaat, gaat in de spaarpot. Eens in de zoveel tijd stort ik het bij de bank en dat is toch een leuk spaarcentje.
Hier ook alleen de spaarpot van zoonlief. Iemand had het over goud. Weet iemand of je dat ergens kunt inleveren in ruil voor geld? Gewoon bij een juwelier?
Yep kan gewoon bij een juwelier, ik zou er wel een aantal langs gaan want bij de ene krijg je meer als bij de andere ..
Thanks! Ik denk dat ik schrik als ik het bedrag te horen krijg wat ze ervoor geven. Mijn gevoel zegt namelijk dat dat nogal weinig is voor wat je er ooit voor betaald hebt
Ik wou net zeggen, verwacht er niet veel van want denk dat je bekant van je stoel valt als je hoort hoe weinig ze er voor willen geven .. Is het miss niet een optie om je goud om te laten smelten tot iets anders leuks ?
Hier gaat al het kleingeld in Tygo zijn spaarpot. Goud heb ik ook weleens ingeleverd en kreeg er een leuk bedrag voor toen we wat nieuws kochten.
Was t maar waar Ik haal altijd de 2euro munten uit onze portemonnees en doe die in een potje. Telt wel lekker aan. Vorig jaar een wii van gekocht (die vervolgens stof staat te vangen) Wil het dit jaar gebruiken als zakgeld voor de vakantie ofzo.
Haha even off topic maar zoooo herkenbaar, die van ons staat ook flink stof te happen . Hebbe hem denk ik al 6 maanden niet aangeraakt.