Warmte

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lovely83, 2 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Hoe gaan jullie om met de warmte?
    Vond het vandaag wel heel extreem.
    Wij zijn naar het strand geweest lekker in de schaduw onder de boom en af en toe een plons in het water nemen.
    Maar merk wel dat ik het er zwaar mee heb hoor!
    Toen het in mei zo warm was had ik dat echt niet zo.

2. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ik vind het al warm en de hele dag gewerkt in een warme winkel en ik ben pas 20 weken.
    kan me voorstellen dat jij t helemaal zwaar hebt met dit weer.
    sterkte hoor!

3. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Hahah een heel simpel antwoord niet :( zit nu voor de waaier maar heb met bakken gezweet vandaag.Bleef ook liefste binnen maar dat ging niet de hele tijd .En zo min mogelijk doen

4. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

:s en ik moest vandaag binnen zitten, zit mijn scriptie te schirjven... Wel met de ventilator pal voor me, maar heet blijft het. Als we nu eens masaal een regendans gaan doen?

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    ik wacht echt op de regen! Heerlijk! Het waait hier gelukkig al lekker heb dus alle ramen wijd open gedaan.

6. Bojenna

Bojenna Actief lid

25 okt 2007
    120
    0
    0
    Eindhoven
    ik vind het ook niet fijn, terwijl ik er normaal wel tegen kan. Vandaag was mijn eerste dag van mijn verlof, maar was liever op mijn werk in de airco. maar jaaaaaaa, ik probeer rustig te blijven zit niets anders op al hoop ik dat er niet teveel van zo'n dagen komen.

Iedereen sterkte ermee.

7. loncocacola

loncocacola Actief lid

13 jan 2008
    302
    0
    0
    Ook ik heb moeite met die hitte van vandaag. Voelde me zo benauwd en nu ook nog steeds. Lijkt wel of ik kortademigheid heb door die hitte.

Dus het is niet zo fijn.

8. kdvjuffie

kdvjuffie Niet meer actief

Ik hield het vandaag ook niet meer ppfffff wat was het warm zeg!
    Ik vind het nu nog steeds heel erg klam en benauwd... Hopen op een goede onweersbui met bliksem dan gaat de benauwd heid snel weg!
    Succes allemaal met de hitte!

9. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Normaal kan ik heel goed tegen de warmte, maar vandaag trok ik het echt niet meer!
    We waren naar een meer hier in de buurt gegaan, en lagen daar onder een boom in de schaduw. Maar na 2 uurtjes te hebben geleden werd het me echt te heet, en zijn we weer naar huis vertrokken.

10. patricia34

patricia34 Bekend lid

19 nov 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    Verschrikkelijk vond ik het vandaag!
    Moest vanmiddag ook nog naar de gyn. voor apk en mn bloeddruk was te hoog.... :(
    Denk zelf dat het door de warmte komt!
    Gelukkig is het inmiddels wat afgekoeld na wat buitjes!

11. Denise787

Denise787 Bekend lid

20 apr 2008
    630
    0
    0
    Vond het vreselijk vandaag, werd er gewoon lui van.
    Kyano was ook best vervelend met dit warme weer, maar ja, wie niet :(

Nu rommeld het hier een beetje, heb de ramen en deuren van de slaapkamer los gezet, 't gaat dalijk toch regenen denk ik.

Maar ja, heb toch wel weer een mooi kleurtje gekregen van de zon :D

12. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik kan sowieso niet goed tegen de warmte maar nu was het helemaal slecht.en dan ook nog slecht met misselijkheid dus niet echt grappig

13. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Heb van 2 tot 5 met mn zoontjes gemonopoliet...en op t nippertje nog verloren ook :p Dat ging wel...maar voelde me de hele dag als n vaatdoek.
    Kan normaal redelijk tegen de hitte. Vandaag ook redelijk gegaan...buiten dat ik vaatdoekie was...tot na de onweers bui. Het was ineens zo ontzettend benauwt binnen dat ik erg kortademig werd... we zaten net te eten.
    Nu gaat t wel weer wat beter...en morgen zal t wel n stuk minder warm zijn gelukkig.

14. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Ben nu op het werk en de warmte hangt gewoon binnen. Blegh! Gelukkig hebben we airco in het kantoor!

X Esther

15. shanice81

shanice81 Actief lid

15 mei 2008
    321
    0
    0
    apeldoorn
    Ik ben blij dat het vandaag wat koeler is, kon gister absoluut niet tegen die hitte! had voor de kids bad lekker gevult ga ik ineens van mijn stokje :( dus heb de rest van de dag lekker niks gedaan :D

16. Dragoddess

Dragoddess Actief lid

9 dec 2007
    112
    0
    0
    Eindhoven
    Mijn bloeddruk was (dinsdag) ook veel te hoog, de rest van de dag al wachtende, in de geairconditioneerde wachtruimtes van het ziekenhuis rustig zitten lezen. Woensdagochtend naar thermaal bad getrokken en smiddags lam op de bank, ramen en deuren open. Ik houd overdag de gordijnen op de slaapkamer dicht zodat ik daar nog naar toe kan vluchten. Ik overweeg bij volgende te warme dag naar de bieb te gaan (of andere airco-ruimte op te zoeken)

Deel Deze Pagina