Nou hè hè, dat werd tijd.... Denk dat als mijn organisatie zo lang zou wachten, we al lang negatief in het nieuws waren gebracht, onze huurders zijn erg mondig en weten de pers snel te vinden (misschien ook nog een idee als het nu nergens op uit loopt!) Of de gemeente, die wil daar ook nog wel eens bij helpen..... Zeker hier in dit dorp, snap echt niet dat het bij jou zo lang moest duren, echt niet! Hopelijk wordt er nu iets gedaan, want een dossier opmaken kan iedereen, actie ondernemen n.a.v. het dossier is de volgende stap! Hou het goed in de gaten!
Zal ik zeker doen! Ze wilde me wel eerst weer doorsturen hoor naar de politie maar toen ben ik heel boos geworden en heb gewoon gezegd, joh luister als ik nog eens een dood beestje op mijn eigendommen vind kom ik het wel even persoonlijk door je strot duwen! Toen was het nou nou mevrouw, dat is toch geen manier van met elkaar omgaan...dus ik zei...precies! Heb beroep gedaan op het woonplezier en nu even afwachten idd wat er mee gedaan wordt. Eigelijk hoop ik dat t hier bij blijft, want je vraagt je af wat de volgende stap is... Kijk ik ben geen heilig boontje en heb mijn grote bek echt wel klaar maar mijn mama heeft me altijd geleerd dat je respect moet hebben voor de oudere medemens en op de een of andere manier weerklinkt steeds haar stem als ik op t punt sta naar ze toe te gaan...
TOP wat een goede opmerking! Enne, inderdaad anders gewoon de pers opzoeken! De pers gaat dan vanzelf de corporatie bellen! Jullie hebben vast een lokaal blaadje....
Ach en wee... Zuurbuuf heeft haar been gebroken en dat op die leeftijd.... Ik heb er echt niks mee te maken...
nee nee.... Het schijnt dat ze is omgelopen door een kindje op een ziekenhuis trap... Die jeugd van tegenwoordig! Als ik weet wie t kindje is krijgt hij/zij een heeeeeeeeel grote lolly!